Inlägg från: Sötistilde |Visa alla inlägg
  • Sötistilde

BIM april 2015

Jag hoppar in I denna tråd, plussade inte i mars, fick missfall i februari.. Så hoppas på att mensen inte dyker upp i april ;)

Bim 16/4

• Sötistilde
    louisep87 skrev 2015-03-20 20:45:16 följande:

phphfx3Va69312.jpg

Svagaste testet är från idag så nu har jag haft ägglossning. Ååå vad underbart det känns!

Är testerna från testlagret?! Hur ofta testar du? :)
  • Sötistilde
    louisep87 skrev 2015-03-20 22:14:58 följande:
    Rfsu. Har testat i tre dagar. Genom att gyn sa att det skulle inträffa någon av de här tre dagarna
    Ok, vilken tidpunkt på dagen?! Testar du flera ggr per dag? :)
  • Sötistilde
    Hannah81 skrev 2015-03-22 07:21:45 följande:

Jag hoppar väl in här från marstråden. Mens idag. Känns som en stor besvikelse. Vet inte om jag orkar försöka denna månad men kanske...

Åhhh va trist :( - jag kommer oxå från mars tråden- fick missfall i februari o tog inte sig i mars. Jag hoppas på bebis detta år :) min dotter är 3 år och vill inte ha för stort glapp mellan barnen samt jag är 35 så kan inte riktigt hoppa över...
  • Sötistilde
    Sofiakb skrev 2015-03-22 08:52:14 följande:

Precis så tänker jag också! Aldrig i livet att jag skulle hoppa över en månad o tro mig kunna välja när det blir bebis :) alla chanser är värdefulla!

Bra tänk!!!!! Det blir när det blir :)
  • Sötistilde
    Misshjb skrev 2015-03-22 20:11:36 följande:

Vi fick MA v 10 i juli. Sept gravid och tyvärr sent avbrytande v 23 kom hon.

Haft en mens efter det så det blir första försöket.

Fyyy, stackars Er!!!!! Styrkekramar till dej...

Men sent avbrytande? Födde du i v 23 och hon inte kunde räddas eller? Kram!
  • Sötistilde
    isali skrev 2015-03-22 22:22:19 följande:

Nu tror jag äntligen att min ÄL är på G! Imorse var det ett väldigt svagt streck, men ikväll tog jag ytterligare ett och det var mycket starkare. 

Det är fortfarande lite svagare än kontrollstrecket. Så tror ni att ÄL kanske sker imorn, övermorn eller vad tror ni? 

Karln ska nämligen till snoppdoktorn imorgon och kolla om han fått urinvägsinfektion. Ingen av oss vågar dock ha sex ikväll, kan det bli försent imorgon?

Inte hela världen ifall vi missar en månad. Men har varit så taggad på denna ÄL då jag tagit test varenda dag och det blir det första riktiga försöket!

Jag hade legat i :) :)
  • Sötistilde
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-22 21:40:41 följande:
    Beklagar :( fy vad jobbigt :(
    Fyyy vad hemskt... Beklagar verkligen... Lider med er! Kramar!!!!
  • Sötistilde
    aprilbebisen skrev 2015-03-26 14:53:36 följande:
    Beklagar.. Måste suga när sånt händer :(
    Nämen!!!!! Jag som trodde jag var knäpp!!!! Jag har oxå ont/Molvärk Varje dag sen missfallet den 17/2 men dom jag har ringt för en kontroll har ignorerat mig och sagt att ingen efterkontroll behövs, el att jag kanske söker symtom.... Ledsen o arg jag blir...
  • Sötistilde
    daoan skrev 2015-03-26 17:03:22 följande:
    Men då gosar du massa hemma nu då? :)

Grattis!
    Nämen!!!!! Jag som trodde jag var knäpp!!!! Jag har oxå ont/Molvärk Varje dag sen missfallet den 17/2 men dom jag har ringt för en kontroll har ignorerat mig och sagt att ingen efterkontroll behövs, el att jag kanske söker symtom.... Ledsen o arg jag blir...
Svar på tråden BIM april 2015