BIM april 2015
Jag hoppar in I denna tråd, plussade inte i mars, fick missfall i februari.. Så hoppas på att mensen inte dyker upp i april ;)
Bim 16/4
Jag hoppar in I denna tråd, plussade inte i mars, fick missfall i februari.. Så hoppas på att mensen inte dyker upp i april ;)
Bim 16/4
Svagaste testet är från idag så nu har jag haft ägglossning. Ååå vad underbart det känns!
Jag hoppar väl in här från marstråden. Mens idag. Känns som en stor besvikelse. Vet inte om jag orkar försöka denna månad men kanske...
Precis så tänker jag också! Aldrig i livet att jag skulle hoppa över en månad o tro mig kunna välja när det blir bebis :) alla chanser är värdefulla!
Vi fick MA v 10 i juli. Sept gravid och tyvärr sent avbrytande v 23 kom hon.
Haft en mens efter det så det blir första försöket.
Nu tror jag äntligen att min ÄL är på G! Imorse var det ett väldigt svagt streck, men ikväll tog jag ytterligare ett och det var mycket starkare.
Det är fortfarande lite svagare än kontrollstrecket. Så tror ni att ÄL kanske sker imorn, övermorn eller vad tror ni?
Karln ska nämligen till snoppdoktorn imorgon och kolla om han fått urinvägsinfektion. Ingen av oss vågar dock ha sex ikväll, kan det bli försent imorgon?
Inte hela världen ifall vi missar en månad. Men har varit så taggad på denna ÄL då jag tagit test varenda dag och det blir det första riktiga försöket!