isali skrev 2015-03-30 23:04:13 följande:
Haha! Jag är så sjukt sämst. Fick något sorts infall och typ sprang till testen, kissade i koppen, ner med stickan - negativ! Är ju länge kvar, somsagt. Ååh, jag är så svag i huvudet just nu :p
Har dock redan räknat bort denna månad, just in case! Så slipper man bli besviken :)
Jag gör precis likadant. Trots att jag skulle vänta med att testa mer efter igår morse har jag redan hunnit med två test till, ett igår kväll och ett imorse. Haha. Nä, nu får det räcka.
Jag börjar försöka intala mig att jag inte är gravid för att slippa bli besviken. Så kan man se framåt istället för att hela tiden tänka på nuet. Jag trodde att jag skulle ha mer tålamod än såhär (t.ex. skulle jag inte berätta för någon alls om att vi börjat försöka, men nu vet mina föräldrar och mina fyra närmsta vänner, haha). Men jag är nog lite så som person, vill jag ha något vill jag ha det på en gång, bestämmer jag mig för att göra något gör jag det på en gång. Är väl lite av ett kontrollfreak.
Och i den här situationen har man ingen kontroll alls. Nyttigt för mig kanske...