Inlägg från: CarolineJB |Visa alla inlägg
  • CarolineJB

BIM april 2015

Hej! Hoppar in här :) Ska enligt kalendern ha ägglossning på fredag 20/3 och bim 2/4. Så lägg gärna in mig på listan :) Hoppas hoppas!

• CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-20 09:27:09 följande:

phpUKxXeE87621.jpg

Känns som att vi är helgarderad? Om det inte tar sig nu så är det konstigt då jag eventuellt har haft dubbelsidig ägglossning

Lycka till och hoppas det tar sig! :) har samma cykel som du! Hoppas hopppas den här gången :D
  • CarolineJB
    lanylena skrev 2015-03-20 09:34:07 följande:

Vad är detta för app? smile1.gif Finns den till Android?
    Den heter P Tracker, tror den finns till android också :) tycker den är jättebra!
  • CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-20 09:44:06 följande:
    Åååhh vad spännande ????har du ont idag?
    Ja verkligen! :) nu på morgonen har jag känt lite i nederdelen av magen, men inte jätteont. Brukar inte känna ägglossning så mycket, iaf inte innan vi började försöka. Hur känner du dig?
  • CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-20 10:14:22 följande:
    Det moler. Hostar jag så hugger det. Funderar på om det verkligen har släppt. Ser så ut på testet idag iaf.
    När började du ta tester? Jag fick positivt i onsdags och har fortsatt ta varje dag för att se när det börjar gå ner. Fick glad smiley imorse, men det syns att det har börjat gå ner lite. Och min temperatur hade gått upp idag, så jag tror nog att mitt har släppt redan.

Vilka tester kör du med? Jag testade med Clearblue den här gången.
  • CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-20 10:54:38 följande:
    Kör med rfsu.. Började testa igår morse och då var det svagt. På eftermiddagen var det starkt och idag svagt.
    Okay! Då kanske det har släppt precis nyligen? Du pratade om att du ev har dubbel ägglossning. Hur märker du det? Har du sett det på test?
  • CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-20 11:16:28 följande:
    Har ätit pergotime och enligt vul så hade jag två äggblåsor som var lika stora.. Nu blir det lång väntan till bim. Håller tummarna för alla här inne att det blir plus!
    Så då kanske det släpper två ägg samtidigt eller i olika omgångar?

Ja det är det värsta.. Att vänta.. Håller också tummarna för plus för alla här inne! :)
  • CarolineJB
    Malin Cc skrev 2015-03-22 15:52:24 följande:

Jag ville först hoppa över för att inte få barn runt jul. Men när äl närmade sig så kände jag att varför inte. Varför inte försöka få världens finaste julklapp liksom :)

Så nu inväntar jag BIM, känns som en evighet då äl precis varit.. :)

Samma här.. Känns verkligen som en evighet! 11 dagar kvar.. :)
  • CarolineJB
    Malin Cc skrev 2015-03-22 16:45:39 följande:
    Då har vi BIM nästan samtidigt, har den 3! :D

12 långa dagar kvar..
    Kul!! Då väntar vi tillsammans :) Håller alla tummar och tår! 
  • CarolineJB
    louisep87 skrev 2015-03-23 14:24:25 följande:

Hur känner ni er efter en äl? Jag känner att det inte är samma nu som det har varit tidigare. Har som Molvärk i tjejmagen. Är sjukt trött hela tiden

Har också som molvärk i tjejmagen. Men hur känns det för er? Hos mig är det ingen konstant känsla utan kommer då och då.. Vill verkligen inte att det ska vara inbillning, men risken finns ju :( vet inte om jag är tröttare än vanligt heller. Det har varit så mycket annat så jag har känt mig rätt utmattad och trött ända sen i höstas :(
  • CarolineJB
    Misshjb skrev 2015-03-23 21:14:27 följande:
    Samma här kommer och går. Inte nån mer trött än vanligt men det har bara gått 1 v sedan ÄL så det vore lite väl tidigt :).

Men så kan det också vara innan man får mens. Tror att jag inte brukar tänka på det om jag inte vill plussa. Det är för diffus känsla . Hoppas det blir massa plus här inne snart :)
    Vissa känner ju tidigt, så hoppas det är så för oss :) Igår kväll så började mina bröst ömma, bröstvårtorna svider nästan och det sitter i fortfarande. Har ungefär en vecka kvar till BIM, och har inte känt så i tidigare cykler innan mens. Så jag hoppas verkligen att det beror på det jag vill att det ska vara! :) Hur mår du nu?
  • CarolineJB
    Malin Cc skrev 2015-03-27 10:40:04 följande:

Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?

Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)

För mig känns det verkligen som graviditetstecken! Har ömma bröst och känsliga bröstvårtor som jag aldrig brukar få annars. Molvärk i den nedre regionen till och från samt är väldigt trött.. Hoppas verkligen att det är på grund av bebis! :D
  • CarolineJB
    lanylena skrev 2015-04-02 09:00:11 följande:

daoan, CarolineJB, MomSCA, Körsbärsblom90, aprilbebisen och Carolaj83

Hur har det gått för er? Plus? Mens? Känningar? smile1.gif Uppdatera oss gärna.

Trodde att det hade tagit sig, men idag har jag börjat få flytningar som innan mens, brunt och lite rött... Har inte kommit igång än, men känner mig inte så hoppfull längre :(
  • CarolineJB
    lanylena skrev 2015-04-02 12:41:27 följande:
    Okej, vad tråkigt smile4.gif Du har inte tagit nåt test?
    Har inte tagit test än, vet inte om jag vågar än utan väntar på ifall mensen kommer igång. :( Har det inte kommit igång imorgon så testar jag! Har ju bim idag..
  • CarolineJB

Tog ett test idag och det var negativt. Mensen är på gång, men har inte startat helt. Suck.. På't igen nästa månad..

Svar på tråden BIM april 2015