• louisep87

BIM april 2015

Hej jag hoppar in här. Äl 19/3 bim 1/4. Har ätit pergotime

• louisep87

Wihooo äl smärta! Lite fel tråd dock. Men har värk som bara den idag. Alltså jag vet inte hur ni beter er när ni har smärtan. Men sex är ju nästan uteslutet för min del. Men det är bara att knipa igen så går det ändå frågan är om jag har äl redan då jag var in igår och då var blåsorna på 15,6 mm?! Någon med erfarenhet?

• louisep87

Känns som att vi är helgarderad? Om det inte tar sig nu så är det konstigt då jag eventuellt har haft dubbelsidig ägglossning
  • louisep87
    CarolineJB skrev 2015-03-20 09:35:34 följande:

Lycka till och hoppas det tar sig! :) har samma cykel som du! Hoppas hopppas den här gången :D

Åååhh vad spännande ????har du ont idag?
  • louisep87
    CarolineJB skrev 2015-03-20 10:05:20 följande:

Ja verkligen! :) nu på morgonen har jag känt lite i nederdelen av magen, men inte jätteont. Brukar inte känna ägglossning så mycket, iaf inte innan vi började försöka. Hur känner du dig?

Det moler. Hostar jag så hugger det. Funderar på om det verkligen har släppt. Ser så ut på testet idag iaf.
  • louisep87
    CarolineJB skrev 2015-03-20 10:48:12 följande:

När började du ta tester? Jag fick positivt i onsdags och har fortsatt ta varje dag för att se när det börjar gå ner. Fick glad smiley imorse, men det syns att det har börjat gå ner lite. Och min temperatur hade gått upp idag, så jag tror nog att mitt har släppt redan.

Vilka tester kör du med? Jag testade med Clearblue den här gången.

Kör med rfsu.. Började testa igår morse och då var det svagt. På eftermiddagen var det starkt och idag svagt.
  • louisep87
    CarolineJB skrev 2015-03-20 11:08:05 följande:

Okay! Då kanske det har släppt precis nyligen? Du pratade om att du ev har dubbel ägglossning. Hur märker du det? Har du sett det på test?

Har ätit pergotime och enligt vul så hade jag två äggblåsor som var lika stora.. Nu blir det lång väntan till bim. Håller tummarna för alla här inne att det blir plus!
  • louisep87

Svagaste testet är från idag så nu har jag haft ägglossning. Ååå vad underbart det känns!
  • louisep87
    Sötistilde skrev 2015-03-20 21:19:01 följande:

Är testerna från testlagret?! Hur ofta testar du? :)

Rfsu. Har testat i tre dagar. Genom att gyn sa att det skulle inträffa någon av de här tre dagarna
  • louisep87
    Sötistilde skrev 2015-03-21 11:30:20 följande:

Ok, vilken tidpunkt på dagen?! Testar du flera ggr per dag? :)

Testade två gånger per dag. Vid tio och sju. Men hoppas att det räcker med sexet vi haft nu de här dagarna. Nu blir det en vilodag iaf. Håll tummarna för mig nu!
Svar på tråden BIM april 2015