BIM april 2015
Hej jag hoppar in här. Äl 19/3 bim 1/4. Har ätit pergotime
Hej jag hoppar in här. Äl 19/3 bim 1/4. Har ätit pergotime
Wihooo äl smärta! Lite fel tråd dock. Men har värk som bara den idag. Alltså jag vet inte hur ni beter er när ni har smärtan. Men sex är ju nästan uteslutet för min del. Men det är bara att knipa igen så går det ändå frågan är om jag har äl redan då jag var in igår och då var blåsorna på 15,6 mm?! Någon med erfarenhet?
Lycka till och hoppas det tar sig! :) har samma cykel som du! Hoppas hopppas den här gången :D
Ja verkligen! :) nu på morgonen har jag känt lite i nederdelen av magen, men inte jätteont. Brukar inte känna ägglossning så mycket, iaf inte innan vi började försöka. Hur känner du dig?
När började du ta tester? Jag fick positivt i onsdags och har fortsatt ta varje dag för att se när det börjar gå ner. Fick glad smiley imorse, men det syns att det har börjat gå ner lite. Och min temperatur hade gått upp idag, så jag tror nog att mitt har släppt redan.
Vilka tester kör du med? Jag testade med Clearblue den här gången.
Okay! Då kanske det har släppt precis nyligen? Du pratade om att du ev har dubbel ägglossning. Hur märker du det? Har du sett det på test?
Är testerna från testlagret?! Hur ofta testar du? :)
Ok, vilken tidpunkt på dagen?! Testar du flera ggr per dag? :)