BIM april 2015
Hallåj!
Här passar jag nog in! Har bim 3 april och Äl denna vecka!
Hallåj!
Här passar jag nog in! Har bim 3 april och Äl denna vecka!
Hej! Skulle vilja hoppa in här! Tror och hoppas att jag hade äl den 20-21 mars och hade oskyddat den 19 mars. Håller nu alla tummar och tår för att det tar sig. Kan inte tänka på något annat och måste prata av mig bim är först 3/4 :S förstår inte alls hur jag ska klara av att vänta så länge!
Körsbärsblom:
Hur mås det idag och ni andra som har BIM 2-4 april? Jag känner stickningar och molvärk tlll och från :( vad kan det bero på? kan det vara "efterägglossnings" värkar? jag är såååå otålig men många dagar kvar trots allt
Hej tjejer!
Min ÄL närmar sig. "Ska" ha den imorgon, men imorse var det nästintill tokblankt ÄL-test. Får se hur det ser ut ikväll. Kanhända att den kommer ett par dagar senare. Ursäkta, äckelvarning, men trosorna har massa torkat sekret. Brukar det bli så innan ÄL eller? Noll koll på sJ
Jag känner mig väldigt blöt och känns även extremt halt i nedre regionen. Kan vara ett av tecknen....?
Malin cc: jag har mens värk som kommer och går, mer flytningar och det känns lite annorlunda där nere. ..får väl vänta och se..när ska ni ta 1a gravtest?
Gravtest negativ imorse! Kunde inte hålla mig ???? BIM ca den 4:e
Negativt igen ???? bim -4 huvva!
Oj ursäkta alla dessa frågetecken... ska vara en sur gubbe istället
Har bifogat bild på gravtest. Bim -3 vad tror ni?
Får tyvärr inte med bilden. Men den visade svagt plus. Nu får man bara hålla tummarna :)
Hej brudar! vilket test är egentligen mest pålitligast? apotekets, rfsu, cb?
Jahapp! Negativ gravtest idag på bim -1 (morgonurin) tror mensen dyker upp imorgon, har dock inte fått ömma bröst som jag brukar få dagen innan mens...äh jag får helt enkelt vänta och se. Det gäller att ha tålamod