BIM april 2015
Hej! Hoppar in här :) Ska enligt kalendern ha ägglossning på fredag 20/3 och bim 2/4. Så lägg gärna in mig på listan :) Hoppas hoppas!
Hej! Hoppar in här :) Ska enligt kalendern ha ägglossning på fredag 20/3 och bim 2/4. Så lägg gärna in mig på listan :) Hoppas hoppas!
Känns som att vi är helgarderad? Om det inte tar sig nu så är det konstigt då jag eventuellt har haft dubbelsidig ägglossning
Jag ville först hoppa över för att inte få barn runt jul. Men när äl närmade sig så kände jag att varför inte. Varför inte försöka få världens finaste julklapp liksom :)
Så nu inväntar jag BIM, känns som en evighet då äl precis varit.. :)
Hur känner ni er efter en äl? Jag känner att det inte är samma nu som det har varit tidigare. Har som Molvärk i tjejmagen. Är sjukt trött hela tiden
Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?
Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)
daoan, CarolineJB, MomSCA, Körsbärsblom90, aprilbebisen och Carolaj83
Hur har det gått för er? Plus? Mens? Känningar? Uppdatera oss gärna.
Tog ett test idag och det var negativt. Mensen är på gång, men har inte startat helt. Suck.. På't igen nästa månad..