Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

BIM april 2015

Hej. Fick min mens igår. Tog ut min hormonspiral den 13 januari och fick vänta 5v på mensen och det tog sig inte och nu är vi inne på andra försöket. Blir mitt 4:e Troll och min sambos första. Jag är 35år snart så det var väl lite längre tid.

ÄL 2/4 & bim 14/4

jag tempar med fertility friend

• sweetheart80
    sowe81 skrev 2015-03-19 17:13:26 följande:

Åh kan inte tiden bara gå lite fortare så man är framme vid äl nån gång. Jag är bara på cykeldag 4 än, så lär inte ha äl förens om 10-12 dagar tidigast. Så segt!

Jag är bara på dag 2 så jag har 14 dagar till äl och jag hoppas tiden går fort
  • sweetheart80
    Riolina skrev 2015-03-21 08:03:19 följande:

Äl på måndag enligt mina uträkningar. Försöker att vara avslappnad och inte tänka så mycket... Vi har haft lite mer sex i veckan som var och jag hoppas vi orkar fortsätta under helgen och nästa vecka utan att vi känner oss stressade. Jag tänkte när mensen kom senast att jag skulle sluta gå in och läsa på familjeliv en period, men jag kan inte sluta!

Hur mycket sex har ni runt äl?

Jag och min sambo är på andra försöket nu. Och han har varit borta på jobb i 10dagar och kommer hem imorgon så vi har lite att ta igen haha. Jag har äl på skärtorsdagen. Vi har väl inte mer sex än vanligt vid äl utan vi har sex varje dag oftast så vi ändrar inte nåt. Haha.
  • sweetheart80

Hej. Idag på dag 14 fick jag positivt på äl testet och har beräknad äl på torsdag så det är likadant som förra månaden. Så vi hoppas verkligen att det tar denna gången. Denna gången är jag inte fanatisk på att bli gravid. Utan vi har haft sex varannan dag typ fram tills nu och idag blir det inget pga vi jobbar skift men imorgon och på torsdag och fredag har jag minsann bokat sambon Haha. Hoppas vi blir många som får decemberbebisar

• sweetheart80

Hej. Fick min mens igår. En dag förtidigt. Så det va ju snällt. Mensvärk från helvetet. Så ingen bebis i år för oss. Kanske januari bebis

Svar på tråden BIM april 2015