BIM april 2015
Hej hej! Får man hoppa in här? Mensen slutade idag så Äl beräknas vara runt den 25:te.Detta är vårat 7:nde försök med 5 tidiga missafall innan. Börjar bli ganska jobbigt men i slutändan kommer det att vara värt det :)
Hej alla familjelivare!
Jag har följt denna tråd ganska länge men inte skrivit nåt då jag har fått ganska många missfall sen vi började försöka. Men vi håller skenet uppe och fortsätter försöka.
Jag vill börja med att säga GRATTIS till alla som plussat och lycka till med era små fina liv inne i era magar som växer :) och beklagar till er andra. :(
Jag själv har BIM den 10/4 och hoppas precis som alla andra att den inte kommer :)
Jag har en kille på 6 år sedan innan och nu planerar vi en till liten då den vi har börjar bli stor :P
De tecken jag har just nu är lite yrsel, smått illa mående ibland och EXTREMT onda bröst (brukar ha ont ett par dagar innan mens men inte så här extremt) så jag hoppas på att det blir ett litet plus nästa vecka :D
Lycka till alla, håller tummarna för er :)
Här fick jag en brun/rosa blödning dagen innan BIM och den har fortsatt tills idag som brun/röd sparsam blödning. Lite mensvärk kvar, så det är bara att vänta till nästa ÄL o försöka igen.. Lycka till alla :)