• halo83

BIM april 2015

Hoppar in här med. Mensen kom nu. Så ledsen och besviken.

Det får bli försök nr 11 :(

Börjar misstänka att jag inte har nån ägglossning då jag inte har nåt utslag som är starkare än kontrollstrecket.. liten stegring fick jag i 2 omgångar men inte så starkt som kontrollstrecket...

• halo83

Hoppar in här igen. Tagit en liten paus från flera då förra månadens mens. Knäckte mig totalt.

Äl igår och haft känningar på äl sen i onsdags..idag har jag sjuuuukt ont i magen.. Hoppas det beror på äl. Myst massa så hoppas det tar sig.Egentligen skulle vi ta det lugnt denna månad pga att mannen är osäker på hur hans jobbframtid ser ut..och jag för att det då blir bf 20 dec...fast,ingen av oss har nog varit försiktiga. Så innerst inne vill vi nog ha puss pluss båda två :)

• halo83

Jag har så konstig värk i magen.. Inte som mensvärk utan mer som kramp/håll i mellan åt.. Gör ont och ilar lite ut åt sidorna.

Igår hade jag en känsla i kroppen, ville bara sätta mig i ett hörn och gråta..men visste inte varför.

Och jag kan inte dricka Coca Cola mer..det smakar peck...

Kan det vara så att det är vår tur nu? Vårat 11:e försök...

Bim-7 idag..

• halo83

idag är jag på bim-5...men otroligt ont i magen idag så jag gissar på att mensen komemr som en klocka denna gång också..=(

huuuur ska jag få tidn att gå?
    har startat ett renoveringsprohejt i ett rum för att få nåt att tänka på...men är så trött å orkeslös så jag vet inte vad jag tänkte där haha

• halo83

Ingen december bebis för mig. Mensen kom nu 4 dagar tidigare... Får nog inse att vi inte kan få barn ihop.. Ger upp nu. 11 mån försök...

• halo83

Jag pratade med gynnar efter 8:e försöket men fick svar att inget görs förräns minst ett år av försök... Men nu har jag ju liksom redan gett upp..orkar inte bli besviken mer..

• halo83

Nån som vet om nåt knep man kan testa för att öka chansen? Spelar ingen roll om du vet att dom funkar el ej. Vill testa allt innan jag ger upp helt...

• halo83

Bisolvonmetoden är väl bara för äl Sekretet? Misstänker att jag inte ens har äl...

Lizzie09 skrev 2015-04-12 10:57:12 följande:

Har du provat Bisolvonmetoden? :)

• halo83
    mkes skrev 2015-04-12 11:24:03 följande:

Rosenrot eller munkpeppar kombinerat med bidrottninggelé! Och sen SMEP-metoden på det! Om du inte testat redan.

Vad gör rosenrot?

Vad är SMEP-METODEN?
Svar på tråden BIM april 2015