SD.
Varför fick de 13 % vid förra riksdagsvalet?
Om sanningen skall fram.
Varför fick de 13 % vid förra riksdagsvalet?
Om sanningen skall fram.
Och idiotin bara fortsätter, jupps, vi är kanariefåglar i en gruva, när vi dukar under kommer det vara en wakeupcall för alla andra, frågan är då endast om det kommer finnas nått kvar av eu att rädda.
Det är väl bara östländerna som kommer vinnande ut ur detta.
www.patcondell.net/sweden-ship-of-fools/
Jag tror den låga nivån på debattekniken från de i den här tråden som företräder övriga 87 % är en del av svaret.
Vad ska egentligen diskuteras förutom att en anonym användare ska kasta skit på allt och alla som på något vis kan kopplas till SD?
Återigen! Man är inte rasist för att man röstar på SD.
Jag tror den låga nivån på debattekniken från de i den här tråden som företräder övriga 87 % är en del av svaret.
Vad ska egentligen diskuteras förutom att en anonym användare ska kasta skit på allt och alla som på något vis kan kopplas till SD?
Verkligen inte. Det är fritt fram för dig eller någon annan att starkt ogilla partiet. Jag är dock osäker på hur många som blir övertygade av sådana argument.
Verkligen inte. Det är fritt fram för dig eller någon annan att starkt ogilla partiet. Jag är dock osäker på hur många som blir övertygade av sådana argument.
Varför dras så många rasister till SD?