• Anonym (MP!)

SD.

Varför fick de 13 % vid förra riksdagsvalet?

Om sanningen skall fram.

• Svar på tråden SD.
  • Anonym (MP!)
    Anonym (men sluta nu) skrev 2015-03-10 12:50:57 följande:

Och idiotin bara fortsätter, jupps, vi är kanariefåglar i en gruva, när vi dukar under kommer det vara en wakeupcall för alla andra, frågan är då endast om det kommer finnas nått kvar av eu att rädda.

Det är väl bara östländerna som kommer vinnande ut ur detta.

www.patcondell.net/sweden-ship-of-fools/

Så att kalla Vänsterpartiet för kommunister är inte idioti?
  • Tillsammans

Jag tror den låga nivån på debattekniken från de i den här tråden som företräder övriga 87 % är en del av svaret.

Vad ska egentligen diskuteras förutom att en anonym användare ska kasta skit på allt och alla som på något vis kan kopplas till SD?

• Anonym (Tore)

Återigen! Man är inte rasist för att man röstar på SD.

• Anonym (MP!)
    Tillsammans skrev 2015-03-10 21:20:13 följande:

Jag tror den låga nivån på debattekniken från de i den här tråden som företräder övriga 87 % är en del av svaret.

Vad ska egentligen diskuteras förutom att en anonym användare ska kasta skit på allt och alla som på något vis kan kopplas till SD?

Jag hatar SD. Måste jag älska SD?
  • Anonym (MP!)
    Anonym (Tore) skrev 2015-03-10 21:24:35 följande:

Men man är kommunist om man röstar på MP?
  • Tillsammans
    Anonym (MP!) skrev 2015-03-10 21:34:05 följande:
    Jag hatar SD. Måste jag älska SD?
    Verkligen inte. Det är fritt fram för dig eller någon annan att starkt ogilla partiet. Jag är dock osäker på hur många som blir övertygade av sådana argument.
  • sjuttiofemman
    Tillsammans skrev 2015-03-10 21:20:13 följande:

Låga nivån? Det är inte vi meningsmotståndare som ständigt går till personangrepp och sprider fördomar.
  • Anonym (MP!)
    Tillsammans skrev 2015-03-10 21:42:04 följande:

Verkligen inte. Det är fritt fram för dig eller någon annan att starkt ogilla partiet. Jag är dock osäker på hur många som blir övertygade av sådana argument.

Det är inget argument.
  • Anonym (MP!)
    Tillsammans skrev 2015-03-10 21:42:04 följande:

Är du själv sverigedemokrat?
  • Anonym (*)
    Anonym (Tore) skrev 2015-03-10 21:24:35 följande:

Men håll med om att det är ironiskt att det partiet som har en policy om att ha nolltolerans mot rasism har sedan de kommit in i riksdagen avskedat 70 st just för rasistiska uttalanden.

Varför dras så många rasister till SD?
  • Anonym (MP!)
    Anonym (*) skrev 2015-03-10 23:20:39 följande:

För att det är ett rasistiskt part.
  • Rutgers
    Anonym (*) skrev 2015-03-10 23:20:39 följande:
    Antagligen för att rasisterna kännar att de får ut mest av att vara med där. Eller rösta på de. 7K är helt uteslutande. Det enda alternativet är SvP och de är så små att det känns antaligen meninglöst. Kvar blir då SD.
Svar på tråden SD.