Tjejer, hur "avslöjar" ni att en kille enbart är ute efter sex?
Jag har ju varit med om detta men jag vet inte om det går att säga att det är antingen eller.
Eller?
Jag ser hela dejtinggrejen som att man prövar sig fram och då är ju en del av det att träffas och även att ha sex när man dejtat ett tag utan att det behöver betyda att man måste bli ihop för det. För mig känns det lite köpa grisen i säcken om man måste lova varandra trohet bara för att man har sex.
Det går ju aldrig att förstå eller veta vad andra människor har för drivkrafter eller tankar. Det enda man kan göra om man vill vara helt säker på att inte råka ut för situationen är ju att vänta en evighet på att få ligga och det skulle jag verkligen inte palla. Jag tar mina stötar istället, det är ju inget fel att ha lite kul medans man letar efter mr right. ;)
Fast ett tips kan ju vara att undvika dem som pratar sex på en gång, säger att de har stor sexlust tex, kanske redan i första kontakterna.
Jo fast nu är jag ju ute efter att försöka identifiera dessa signaler INNAN sexet. Inte konstatera i efterhand att "Oj han hör inte av sig. Han var visst inte intresserad". En kille som slutar höra av sig direkt efter att han har fått tjejen i säng efter att ha spelat intresserad under en kortare eller längre tid tycker jag är svinig helt enkelt. Den kategorin vill jag gärna undvika.