Taffy-kosmetisk tatuering VARNING
Åh då är jag inte ensam heller då om detta :( var inte alls nöjd med Taffy. Går i funderingar o ta bort tatueringarna. Har innan dess tatuerat med en annan metod än taffy och det var faktiskt helt okej men färgen skiftade efter ca 1 år o 3 mån. Det har börjat få mig att inse att jag inte har orken att behöva tatuera om varenda år, om jag vill behålla dom snygga. Jag prövade taffy och det var verkligen det dummaste jag kunde göra. Jag trodde jag var helt ensam om att känna såhär! Enligt min snälla rara taffy utövare så kommer taffyn försvinna helt , men min misstanke är att det lär dröja några år till( tatuerade med taffy april förra året) så tjejer hoppet är inte helt ute för oss, finns ju ögonbrynstransplantation som man kan använda sig av nu också,vilket jag har kikat på.,tekniken går framåt. Även kosmetisk tatueringsborttagning med Rejuvi(?) en pasta som tatueras in i det pigmenterade området som tvingar ur pigmentena från huden och som sedan faller av med skorpa. .påtanke med att taffy o andra kosmetiska tatueringar är såpass ytligt tatuerade så tror jag inte att det krävs särskilt många behandlinga jämfört med vanliga kroppstatueringar.