Inlägg från: StarWars |Visa alla inlägg
  • StarWars

Taffy-kosmetisk tatuering VARNING

Jag har också gjort en och inte blivit nöjd. Skäms som en hund över att jag gjorde detta. Färgen är grå, precis som din, och formen följer inte mina bryn. Jag får också sminka över varje dag. Gud så jag ångrar mig...

• StarWars
    Krucki skrev 2016-01-31 23:56:23 följande:

Hej! Mina är också alldeles för långt in mot näsan, fult! De är ca 2år nu och man ser precis var linjerna går, även om färgen bleknat mycket så är " ärren" röda! :(

Hur har det gått för er andra? Nåt som hjälpt- så färgen släppt? Hur ser ärr ut? Ser man konturerna fortfarande?

Min färg har inte bleknat än men jag undrar också över hur linjerna ser ut sen. Vad trist att vi är så många som ångrar sig. Hoppas andra läser och avstår...
  • StarWars

Vad tråkigt att vi är fler, men känns ändå "bra" att inte vara ensam om detta. Jag har också undersökt möjligheten med ögonbrynstransplantation men tänker ge mina taffybryn två somrar till att försvinna. Det är ett dyrt alternativ med transplantation. Lugg är också en möjlighet, aningens billigare. :)

• StarWars

Läste nyss mer om taffy (typ reklam i en blogg) och de skrev om stråtekniken. Jag hade streck (strån) men nu har de flutit ut och är bara som en grå färg i huden. Jag har bara haft dem lite mer än ett år.

Svar på tråden Taffy-kosmetisk tatuering VARNING