• Arthur2010

Hjälp..blödning!

IVF är nytt för oss. Hade första testdagen i måndags, rd 14 alltså 14 dagar från ET. Testet visade svaaaaagt plus. Ringde kliniken som sa att jag var gravid och det bokades in ett UL. Jag skulle dock testa igen som imorgon fredag (rd 18) då det kan varit lite tidigt i måndags.

Imorse, torsdag, fick jag en liten tunn blödning på pappret och sen lite i trosskyddet. Vad betyder detta? Är det kört eller varför händer detta? Någon som har erfarenheter kring detta?
  • Svar på tråden Hjälp..blödning!
  • Arthur2010

Jag fortsätter att blöda. I morse var det ljusrosa och slemmigt. NU tycker jag det det blir klarare rött. :(

• Arthur2010

Det blev inget denna gången. Negativt på Stickan efter blödningen. Nu hoppas jag att det blir ET i denna cykel Jag befinner mig i. Sköterskan sa att man oftast väntar en cykel för att börja om från början. Hoppas jag slipper vänta.

• Arthur2010

så himla tråkigt JK8808. hur går ni vidare härifrån? Har ni barn sen tidigare?

vi har två infrysta embryo som vi tänker använda under nästa naturliga mens.cykel (FET). Tyvärr måste vi vänta på nästa mens och har vi otur så infaller återförandet under påskdagarna. Usch denna väntan!!

• Arthur2010

Jag har inte hundra koll men jag fick info att efter nästa mens börja ta ÄL stickor dag 11. Kanske bokas det in ett ul för att se hur väggen ser ut. När Stickan visar en ökning så återför man dag 3 lr 6 beroende på hur gammal blastocyst du har. Ingen återföring på helgen vilket kan ställa till det för en.

Vi har en son som fyller 5 år i sommar. Han kom till på ett naturligt sätt och därför kämpade vi i tre år innan vi sökte hjälp. Jag är glad att jag har honom men längtar galet mycket efter ett syskon till honom.

• Arthur2010

Läkaren sa till mig att ett plus betyder att man är gravid. Jag hade ett plus men sen blev det minus efter blödning. Dem sa att jag var med om en biokemisk process. Hihi ja. Men jag tror på ditt plus.....!!!

Svar på tråden Hjälp..blödning!