Inlägg från: Erfdgt |Visa alla inlägg
  • Erfdgt

Sittvagn (sulky) med fullt liggläge, vilken?

Jag skulle vilja byta vagn till en nättare, en sittvagn (kallas dom sulky?) helst med fullt liggläge och inte såna små hjul som snurrar runt. Blir galen på såna ;) Jag vill helst inte ha en Kronan, så vad ska man då välja? Någon som har tips?

• Svar på tråden Sittvagn (sulky) med fullt liggläge, vilken?
  • Erfdgt

[quote=74921409][quote-nick]mallar skrev 2015-02-25 13:28:41 följande:[/quote-nick]

Vi har en Njoy bubble. Är kanske inte riktigt en sulky. Mer en resevagn. Går att ha bakåtvänd och framåtvänd och i fullt liggläge. Vi är jättenöjda med den.

[/

Tack för tipset, men jag vill nog hellre ha en mer "vanlig" vagn. Om du förstår :P Den måste klara Norrlands härliga vintrar och slask, samt skogsvägar och sånt sommartid hehe

• Erfdgt

[quote=74921480][quote-nick]isolande skrev 2015-02-25 13:38:12 följande:[/quote-nick]

Emmaljunga Buddy finns både med snurrhjul fram och fasta stora. Fullt liggläge, sjukt smidig, bra suflett och reglerbart styre. Världens bästa vagn

[/

Aha, har inte haft någon större koll på Emmaljunga, så visste inte att det fanns en vagn som heter så. trodde att dom bara hade scootern. Måste kolla på den då, tack :)

• Erfdgt

Haha ingen fara. Det låter ju bra :) Till äldsta dottern hade vi en Emmaljunga, dock en större modell som hette Cerox, och var väldigt nöjda med den. Hon hade behov av en stor och stabil vagn länge och då var den toppen. Så jag har bra erfarenheter av Emmaljunga :) Hoppas att det finns en sådan Buddy inne i den enda barnbutiken vi har här, så jag kan få kika och känna lite på den :)

Svar på tråden Sittvagn (sulky) med fullt liggläge, vilken?