Inlägg från: Jenny8686 |Visa alla inlägg
  • Jenny8686

BF November 2015

Hej hej! Plussat så kommer in till er :) BF 19 nov enligt app. Detta är min 3dje graviditet, har haft 2 missfall förra året så hoppas på 3dje gången gillt.

• Jenny8686
    Flin skrev 2015-03-18 13:17:55 följande:
    Håller tummarna för tredje gången gillt, GRATTIS :D
    Tack! Ja man kan ju hoppas! Ska boka en tid hos en privat gynekolog som jag gått hos en gångs tidigare där dom kan bekräfta graviditeten i ca v.8 tänkte jag. Förra gången hade fostret dött i v.8 fast jag skulle vart i v.11.
  • Jenny8686

Jag har bokat en tid hos en privat gynekolog som ska göra ett vul på mig den 30/3. Hon förstod mig precis när jag ville detta efter mina missfall.

• Jenny8686
    bebis86 skrev 2015-03-20 23:22:18 följande:
    Hoppas du får ett bättre svar då :) SJ ska jag på vul igen 8/4. Så tråkigt att inte veta exakt hur långt gången man är eller att allt är som det ska!
    Ja verkligen! Men det ska bli skönt att gå dit och att det syns bra och ett hjärta som slår så klart! Är rädd för nytt missfall men försöker att inte tänka på det.
  • Jenny8686
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:58:41 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Nej va jobbigt!!! Hoppas att allt går bra nu och att ni kan börja försöka igen!
  • Jenny8686
    Shoreline skrev 2015-03-25 11:37:56 följande:

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Vill gärna va med i fb-gruppen också!

Underbart att höra att du plussade snabbt efter missfallet! Har du räknat ut BF än?
Svar på tråden BF November 2015