• iceball

BF November 2015

Hoppar in här, och hoppas att jag denna gång kan stanna kvar i en bf-grupp :)

Jag har en femåring och två mf bakom mig, det senaste i Januari i år. Idag ska jag till en privat gyn så vi får se om hon gör ett vul. Har jag räknat rätt är jag i 5+2 idag.

• iceball
    Fluff77 skrev 2015-03-19 15:53:37 följande:

Hej! Var på vul idag. Jag har ju haft småblödningar ett tag. Läkaren såg ett fint tickande hjärta. "Men det är på tok för litet" så jag kan inte mäta det. Du är i vecka 5. Sa hon. Wtf! Jag vet ju när jag testade pos o när ja hade sista mensen. Nu blir jag orolig för att d ska va nåt fel när det är så litet. Kom tillbaka om 3 veckor så får vi göra ett nytt försök sa hon. Lyckades få till ett besök nästa vecka istället. Oron minskade ju inte alls....

Jag är i vecka 5+2 idag och fick höra att det är för tidigt att se något, det skulle bara synas en liten ring, sa gynekologen.
  • iceball

Trattkantarell, jag kan inte skicka meddelande till dig och vill helst inte skriva ut min mail här, kan du skicka åt mig så jag kan svara? :)

• iceball
    Fluff77 skrev 2015-03-24 19:41:13 följande:

Trattkantarell kan du skicka pm till mig. Vill gärna gå med o fb gruppen men vill inte skriva ut min mail.

Samma här!
  • iceball
    Shoreline skrev 2015-03-25 11:37:56 följande:

Hej! Jag plussade igår. Så sjukt glad, men samtidigt lite rädd då vi fick missfall i januari. Trodde verkligen inte jag va gravid, för jag har typ inga symtom mer än att jag är jättetrött. SÅ det var en positiv överraskning :)

Vill gärna va med i fb-gruppen också!

Var du med i en augusti-grupp? Tycker mig känna igen ditt nick! Jag fick mf i januari i 6+4
  • iceball
    Shoreline skrev 2015-03-25 13:15:22 följande:

Nej jag var inte med i nån augustigrupp. Jag var med i en BF september däremot. Och jag va heller inte med i nån BIM grupp innan för graviditeten i januari var inte ens planerad. Jag fick mf i slutet på januari i vecka 6+1. Men du kanske har sett mitt nick nånstans ;)

Roligt att vi båda lyckades så pass fort efter våra mf! :) Vilken vecka är du i nu?

Aha, ja nånstans har jag sett dig iaf :)

Jag är i 6+0 idag, jag har haft två mf och båda har varit i sjunde veckan så jag håller tummarna extra hårt i veckan. Ska göra vul om två veckor, känns som en evighet dit.

Ja kul att det tog sig fort!
Svar på tråden BF November 2015