Inlägg från: Hejhejhejilc |Visa alla inlägg
  • Hejhejhejilc

BF November 2015

Hej, vad roligt! Jag plussade igår, på äl +15! Lider av PCO så jag är så lycklig att vi kunde bli gravida på egen hand! Har haft total oregelbunden mens och ägglossning visste jag inte ens om jag hade, med tydligen ????

Jag har växtvärk/molvärk som kommer och går, och rejält ömma bröstvårtor, kanske lite yrsel med, svårt att sätta fingret på alla symtom.

Hur mår du? :)

• Hejhejhejilc

Kul! Just ja, glömde skriva bf, 1-2/11. Jag fyller 25 i april :) Vårt första barn! Grattis till er med!

• Hejhejhejilc
    Lizett skrev 2015-02-25 13:40:08 följande:

Hej hej :) tänkte hoppa in här!

Testade tidigt och + men svagt!! Tänkte testa idag också så hoppas jag på att jag kan få ett tydligare sträck:)

Har molande värk i magen, ibland mer, ibland mindre. Känner mig mer hungrig än vanligt och trött.

Grattis, hur såg det andra testet ut? :D
  • Hejhejhejilc
    LenaM32 skrev 2015-03-01 12:15:12 följande:

Hej! :)

Jag ska testa mig i veckan som kommer. Har haft molande/spännande värk över livmodern. Ömma bröstvårtor och ökade flytningar främst nu sista veckan.

Testade mig en vecka efter ev befruktning men då visade det neg. Håller tummarna nu på ett plus nästa vecka då ev mens ska komma.... Och om det är plus beräknas det till den 9/11!

Lena

Håller alla tummar, exakt lika symtom som jag har, är i v. 4+6 :) testade svagt pos på äl+15 och mycket starkare på tester igår så jag tror absolut det kan vara pos och att du testade lite för tidigt. Lycka till!
  • Hejhejhejilc
    grodansmamma skrev 2015-03-01 18:28:38 följande:

Tack, är så himla orolig nu :( bara lite mer rosa än så länge iaf..

Håller alla tummar! Blödning är ju inte helt ovanligt vad jag förstått, det är säkert ingen fara :)
  • Hejhejhejilc

Hej och grattis till alla som också plussat :) Behöver råd från er som varit med om en grav förut. Jag går in i vecka 7 imorgon och ligger nu totalt däckad i hög feber, lite förkyld med, är detta något som kan vara farligt för fostret eller är det bara att hålla sig lugn och äta alvedon?? Orolig...

• Hejhejhejilc
    Ninnenanne skrev 2015-03-20 10:01:33 följande:

Ni rockar väl sockorna idag tjejer!? Hon som har dragit igång kampanjen är från samma stad som mig =) Alla barnen på dagis hade olika strumpor och alla på jobbet är färggranna idag!!   #rockasockorna

LIVE LOVE LAUGH
    Absolut :)
  • Hejhejhejilc
    Ninnenanne skrev 2015-03-21 18:39:23 följande:

Vi har middag hemma hos oss ikväll med goda vänner. Vi vill inte berätta än och eftersom jag vanligtvis är vinälskare kommer det uppkomma frågetecken kring varför jag inte dricker ikväll... Aaaaaa.. Vet inte vad jag ska hitta på i skylla på!? Ligger och söver min dotter nu, men när jag går ut måste jag ha nåt bra att säga:) klurigt...

Antibiotika för urinvägsinfektion? ;)
  • Hejhejhejilc
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:58:41 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Beklagar :( Fortsätt kämpa, snart tar det sig igen!
  • Hejhejhejilc

Hej alla! Är i vecka 9 nu och har som kramper/ilningar i magen? Jag ej ont men känns obehagligt. Är detta normalt eller tecken på missfall? Orolig :(

• Hejhejhejilc
    Majsan000 skrev 2015-03-29 17:52:47 följande:

Hej! Jag har enligt uträkning bf den 22 november. Har fått typ brunaktiga flytingar. Men de är bara lite. Fick lite i onsdags och lite igår. Är de nått som är farligt? Ska på vul i morgon och hoppas verkligen jag ser ett tickande hjärta. Går in i v 7 i morgon. Tack för en bra tråd ????

Det är säkert ingen fara, vad jag har hört så är det "värre" men färskt blod, brunt kan vara gammalt blod. Håller tummarna :)
Svar på tråden BF November 2015