Inlägg från: ullstrumpa |Visa alla inlägg
  • ullstrumpa

BF November 2015

Hejsan hoppar in här :) bf 1 november! Har en son född mars- 14.

Har litet molvärk till och från och trötthet som kommer och går annars inga symtom, än så länge :)

• ullstrumpa
    Knottet skrev 2015-02-25 10:34:43 följande:

Oj jag missade visst den här tråden! Startade precis en tråd för de med bf i november. Aja, ingen större skada skedd. 

Grattis till er!  Andra barnet för min del, har en flicka som blir 1 den 9/4. Är i vecka 5 (4+0) idag med bf 3/11. Har växtvärk och mådde lite illa i morse. Trött också men kan bero på att jag har en 10½ månaders hemma  

Då är våra ungefär lika gamla min son e född mitten av mars :) vi ville oxå ha ganska tätt mellan barnen runt 2 år emellan nu blir de förhoppningsvis lite tätare men de e lika välkommet för de :)
  • ullstrumpa
    grodansmamma skrev 2015-03-01 17:25:22 följande:

Fy vad orolig jag är! Fick rosa på pappret på fm, mu var det rosa/rött och har mer som mensvärk nu! Fan, hoppas verkligen jag inte ska få mf! :(

Håller tummarna för att den lille/lilla håller sig kvar!
  • ullstrumpa
    Rödtulpan skrev 2015-03-03 16:55:43 följande:

Jag måste fråga er en sak. (Mina första graviditet så är lite hispig kanske)

Men idag har jag haft typ mensvärkliknande till och från hela dagen. Kommer inte blod, bara ont.

Man blir lite orolig, är detta vanligt?

Jag är i vecka 4+6

Ja de e vanligt är livmodern som växer :)
  • ullstrumpa
    MakeitHappen skrev 2015-03-05 06:47:29 följande:

Grattis till alla som plussat :)

Får man fråga var ni är ifrån?  Någon runt Varberg kanske ? :)

Skövde :)
  • ullstrumpa
    Beya skrev 2015-03-06 09:38:12 följande:

Jag kan nog gå ur igen för nu kommer det blod :(

Håller tummarna för att det går bra ändå!
  • ullstrumpa
    Beya skrev 2015-03-06 11:57:27 följande:

Tack! så ledsen nu. Svårt att sköta jobbet o se glad ut. Fick rådet att ta ett nytt graviditetstest om 14 veckor tills dess kan jag inte göra någonting. Kan det vara sköra slemhinnor? blir helt rött i toalettstolen när jag kissat men inte så mycket på min binda. Fy vad jobbigt detta är.

Usch lider med dej.... Ingen aning om hur mycket man kan blöda av sköra slemhinnor, men de e väl inget ovanligt att blöda i början vad jag har förstått. Har ingen erfarenhet av de själv men de kanske nån annan här inne har!
Svar på tråden BF November 2015