BF November 2015
Hejsan hoppar in här :) bf 1 november! Har en son född mars- 14.
Har litet molvärk till och från och trötthet som kommer och går annars inga symtom, än så länge :)
Hejsan hoppar in här :) bf 1 november! Har en son född mars- 14.
Har litet molvärk till och från och trötthet som kommer och går annars inga symtom, än så länge :)
Blir 28 i sommar :)
Oj jag missade visst den här tråden! Startade precis en tråd för de med bf i november. Aja, ingen större skada skedd.
Grattis till er! Andra barnet för min del, har en flicka som blir 1 den 9/4. Är i vecka 5 (4+0) idag med bf 3/11. Har växtvärk och mådde lite illa i morse. Trött också men kan bero på att jag har en 10½ månaders hemma
Fy vad orolig jag är! Fick rosa på pappret på fm, mu var det rosa/rött och har mer som mensvärk nu! Fan, hoppas verkligen jag inte ska få mf! :(
Jag måste fråga er en sak. (Mina första graviditet så är lite hispig kanske)
Men idag har jag haft typ mensvärkliknande till och från hela dagen. Kommer inte blod, bara ont.
Man blir lite orolig, är detta vanligt?
Jag är i vecka 4+6
Grattis till alla nya som plussat :)
Grattis till alla som plussat :)
Får man fråga var ni är ifrån? Någon runt Varberg kanske ? :)
Jag kan nog gå ur igen för nu kommer det blod :(
Tack! så ledsen nu. Svårt att sköta jobbet o se glad ut. Fick rådet att ta ett nytt graviditetstest om 14 veckor tills dess kan jag inte göra någonting. Kan det vara sköra slemhinnor? blir helt rött i toalettstolen när jag kissat men inte så mycket på min binda. Fy vad jobbigt detta är.