• Penida

Har samsovning haft en negativ påverkan på ert sexliv?

Tråden riktar sig till föräldrar som har haft eller har barn sovandes i samma säng eller rum.
    Utveckla gärna!

Avskyr CIO-metoder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har samsovning haft en negativ påverkan på ert sexliv?
  • The Fugly

Nja. Lite kanske men huvudsakligen har småbarn begränsat vårt sexliv. När vi som ensamma i samma säng var det lite lättare orkmässigt då det skedde mer spontant. Sorgligt men sant.

• fluu

Nope, vi har mer sex nu än innan barnet fanns. Sexar man i samma rum som barnet sover i får man ju dock göra det lite tyst och stillsammare, ser dock inte det som en begränsning.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • lövet2

Nej. Spädbarn i sig har haft en negativ inverkan, men inte platsen de sovit på.

• Anonym (nope)

Nej inte alls. Det är värre när man har tonåringar som aldrig går och lägger sig. Då får man verkligen leta tillfällen :-P

• huxflux
    Anonym (nope) skrev 2015-02-24 16:44:25 följande:

Nej inte alls. Det är värre när man har tonåringar som aldrig går och lägger sig. Då får man verkligen leta tillfällen :-P

Precis då är nog samsovning lindrigt! Försök och hitta lucka/tillfälle till sex med tonåringar i huset. Kanske på morgonen när dom små liven precis gått in i sin djupsömn;)
  • Butterscotch

Nej. Att ha barn har dock begränsat det en del, jag är så mycket tröttare nuförtiden

• Fian88

Nej! Som nån annan skrev, finns ju fler rum än sovrummet

• MammAmma

Nej, samsovning har inte påverkat sexlivet negativt. Det finns fler ställen att ha sex på än sängen. Att ha bebis/småbarn däremot brukar påverka sexlivet, samsovning eller ej.

• En blå giraff

Nej, vi har gott om plats i huset och bra fantasi, så inget problem :)

• Anonym (Trötter)

Svarade ja. Men när jag läser här inser jag att det nog snarare är det faktum att vårt barn sovit dåligt som är orsaken. Att ha sex i ett annat rum samtidigt som hon sov har vi inte ens kommit att tänka på! Hon vaknade så ofta och då gällde det att höra det direkt och kasta sig in dit för att natta om fort som fanken innan hon piggnade till för mycket.

• Anonym (Zed)

Nej. Men då hade vi redan innan sex på andra ställen än i sovrummet.

Däremot hade vi perioder när alla sov sämre (tänder, sjukdom) som sexlusten minskade drastiskt, men det tror jag händer alla föräldrar.

• Anonym (feminista horde)

Är ett grodarsle vattentätt?

JA, för i helvete.

• Anonym (Zed)
    Anonym (feminista horde) skrev 2015-02-25 23:02:14 följande:

Är ett grodarsle vattentätt?

JA, för i helvete.

Hurdå?
Svar på tråden Har samsovning haft en negativ påverkan på ert sexliv?