• entös

ÄL? eller vad är detta?

Hej. Jag tog ut min P-stav den 23e januari för att vi bestämt oss att skaffa barn. Blev typ skengravid såfort jag tog ut den och mådde riktigt dåligt men det var alltså bara biverkningar från staven. Nu har jag positiva ägglossningstest. (stegring den 22a o sen avtog dom lite 23 . så antar att ägglossningen var /är igår/idag. 
    Har även haft väldigt ömma bröst,bröstvårtor, värk i nedre magen och värk i ryggen och vart jätteuppblåst o svullen över magen. 

DOCK blir jag osäker då jag inte märkt av någar ägglossningsflytningar alls. Det är snarare torrt därnere.. Och tappen är stenhård och svullen. Och vid äl ska den väl vara öppen och mjuk?  Så halva kroppen pekar på ägglossning men samtidigt är det inte ägglossningsvänligt därnere men testen visar ÄL? 
    vet inte hur jag ska tolka detta... har inte fått någon mens efter uttag av staven.. men ägglossningen kommer väl innan mensen så ja bör väl inte få mens utan att först ha haft äl? haft sex varannan dag eller oftare efter uttaget av staven för vill bli gravid... 
    Jag är alltså lite osäker på var i cykeln jag är eftersom jag inte vet hur jag ska räkna..hade en blödning ca 7 dagar innan jag tog ut staven men jag tror inte man räknar det som mens eftersom jag hade staven o då ändras väl räkningen när man tar ut staven?

Svar på tråden ÄL? eller vad är detta?