Inlägg från: Anonym (hata) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hata)

Nya siffror, invandringen kostar oss 50 miljarder kr år 2015. Jämför med Socialbidrag där det är fjuttiga 10 miljarder..

Anonym (Hum) skrev 2015-02-23 21:16:46 följande:

Lägg ner skitsnacket.

Det var du som började.
  • Anonym (hata)

Nä nu får ni leka någon annanstans, småpojkar,

• Anonym (hata)
    Anonym (Hum) skrev 2015-02-24 07:29:40 följande:

Räknar du så, så är invandringen betydligt mer kostsam om du räknar på de ökade olyckorna, fängelsedomar m.m.

Är du fortfarande igång?
  • Anonym (hata)

Suck fatta att ni inte kan vinna mot någon dom bara vill provocera...

• Anonym (hata)

Sådär gör en som bara vill provocera, det är därför du aldrig får några vettiga svar ifrån honom

• Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 08:45:08 följande:

Det var rejält saltade siffror.

Är det nån som fortfarande blundar för att araber kostar mer än dom smakar?

Och när du blivit påkommen hittar du på nya nick. Spelet är över.
  • Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 08:49:19 följande:

??

Tragiskt att debatten ser ut som så när vissa hostar fram automatiska anklagelser vad dom än läser.

Igår lovade du mig att svara på mina frågor, och om du inte gjorde det skulle du klia mig där solen inte skiner. Dig kan man uppenbarligen inte lita på.
  • Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 08:53:10 följande:

??

Jag tror du misstar mig för nån annan el.er så hanterar du anonyma nick på samma sätt för att slippa beblanda dig med hur det ser ut i samhället.

Då kanske du kan svara, varför duger vänstermedia ibland? Men inte alltid? Denna rapport som TS tar upp är från aftonbladet. Men han har heller inte tagit med hela. Slutklämmen saknas.
  • Anonym (hata)
    Anonym (fjakf) skrev 2015-02-24 08:58:12 följande:
    Okej. Om det, de facto, varit så att alkoholen verkligen skulle ha kostat mer än invandringen, skulle man kunnat spara in på den då?
    Eller ska man spara in på invandring, oavsett kostnad?
    Ge dig, du kommer aldrig att få ett svar från en provokatör.
  • Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 09:02:00 följande:

Jag kan nästan sätta mig högra arm på att det inte är Aftonbladet som har plockat fram dessa siffror som fortfarande saknar omkring 100 miljarder.

Samtidigt det man missar i sådana "uträkningar" är våldet på gatan och vad det kostar.

Lol. Våldet på gatan. Det är förstås enbart invandrarnas fel
  • Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 09:19:15 följande:

Nej, i undantagsfall finns det svenskar inblandade i den givande sidan, dock allt som oftast på den mottagande sida.

Lol. Den var bra! Jag antar att du hag några bra källor att citera.
  • Anonym (hata)
    Anonym (vakna) skrev 2015-02-24 09:25:29 följande:

Nej den var tragiskt,
    Hur många hundra länkar vill du ha som behandlar importerad brottslighet?

Så på rak arm tänker jag på dom sista tre stora dåd som hände i malmö, arab på arab på arab.

I ett av dom tre så var det självsanering men dom andra drabbade svenskar, bland annat en mamma som blev av med ett ben under tiden hon promenerade med sitt barn mitt i stan mitt på ljusa dan.

Ta någon från i år. Och om du länkar till några välkända rasistiska bloggar så har du avslöjat dig, ok?
  • Anonym (hata)
    Anonym (verdi) skrev 2015-02-24 10:00:08 följande:
    Jag har nu läst samtliga dina inlägg, CarinaL26. Du insinuerar, kommer med påhopp, anklagar, begär källa men har själv inga konstruktiva motförslag. Du bara slår under bältet. Denna typ av härskarteknik i debatten, den enda teknik du klarar, avslöjar dig: du har själv inget att komma med!
    Och du undviker konstant, vinklar, vänder och gör allt för att provocera.
  • Anonym (hata)
    CarinaL26 skrev 2015-02-24 10:18:57 följande:
    Om du saknar läsförståelse kan jag bara beklaga. Är du oförmögen att ge källor för påståenden finns det ingen anledning att ge motargument. Motargument mot slagord och floskler är poänglöst. Supportera dina påståenden med väl underbyggda källor så kommer jag gärna med konstruktiva motförslag.
    När ska du fatta att ts är ute efter att provocera. Det är därför man alltid får sådana idiotiska god dag yx skaft svar. Typ "sluta näthata".
Svar på tråden Nya siffror, invandringen kostar oss 50 miljarder kr år 2015. Jämför med Socialbidrag där det är fjuttiga 10 miljarder..