Nya siffror, invandringen kostar oss 50 miljarder kr år 2015. Jämför med Socialbidrag där det är fjuttiga 10 miljarder..
Lägg ner skitsnacket.
Lägg ner skitsnacket.
Nä nu får ni leka någon annanstans, småpojkar,
Räknar du så, så är invandringen betydligt mer kostsam om du räknar på de ökade olyckorna, fängelsedomar m.m.
Suck fatta att ni inte kan vinna mot någon dom bara vill provocera...
Sådär gör en som bara vill provocera, det är därför du aldrig får några vettiga svar ifrån honom
Det var rejält saltade siffror.
Är det nån som fortfarande blundar för att araber kostar mer än dom smakar?
??
Tragiskt att debatten ser ut som så när vissa hostar fram automatiska anklagelser vad dom än läser.
??
Jag tror du misstar mig för nån annan el.er så hanterar du anonyma nick på samma sätt för att slippa beblanda dig med hur det ser ut i samhället.
Jag kan nästan sätta mig högra arm på att det inte är Aftonbladet som har plockat fram dessa siffror som fortfarande saknar omkring 100 miljarder.
Samtidigt det man missar i sådana "uträkningar" är våldet på gatan och vad det kostar.
Nej, i undantagsfall finns det svenskar inblandade i den givande sidan, dock allt som oftast på den mottagande sida.
Nej den var tragiskt,
Hur många hundra länkar vill du ha som behandlar importerad brottslighet?
Så på rak arm tänker jag på dom sista tre stora dåd som hände i malmö, arab på arab på arab.
I ett av dom tre så var det självsanering men dom andra drabbade svenskar, bland annat en mamma som blev av med ett ben under tiden hon promenerade med sitt barn mitt i stan mitt på ljusa dan.