• Joss81

Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo

Hej. 

Vi väntar tvillingar och försöker hitta en tvillingvagn som inte är alltför dyr. Känner någon till tvillingvagnen Adbor Duo? Den verkar bara finnas på hemsidan www.barnpavag.se och jag hittar inget omdöme alls på nätet om den. Vore jättetacksam om jag kunde få lite tips på billiga tvillingvagnar. Jag har även kollat på Bemoo Syskonvagn Swing, som finns på Jollyroom. Någon som har erfarenhet av den? Jag biforgar länk till båda vagnarna: 

www.barnpavag.se/sv/produkter/barnvagnar/tvillingvagn-syskonvagn/syskonvagn-duo-color-10.html

www.jollyroom.se/produkter/beemoo-syskon-swing-plum-inkl-liggkorg-axkid-babyfix-bas1

• Svar på tråden Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo
  • isolande

Hej TS!

Båda vagnarna ser ut att ha sittdelar som bara går att ha framåt i körriktningen, vilket hade varit ett stort minus för mig. När de vill börja sitta upp är de fortfarande så små att man vill kunna se varför det gnälls, rätta till en filt som sparkas av, stoppa om, ha koll. Det blir skitjobbigt tror jag om de är vända framåt....

Har du kollat om det finns några gamla Emmaljunga dubbelvagnar på blocket istället? I en Double Nitro till exempel, kan man ha barnen vända mot sig hela tiden, oavsett om de ligger eller sitter.

• Joss81

Tack för dina tips!! Jättebra att du skrev det där om att ha sittdelen åt rätt håll. Det hade jag inte alls tänkt på

• Mo0nlightDancer

Själv beställt en abdor duo.

Ringde och frågade om sittdelarna gick att vända, det gjorde dom. Både tvilling vagn och syskonvagn. En kan ligga en kan sitta. Perfekt.

• Joss81
    Mo0nlightDancer skrev 2015-03-18 00:04:28 följande:

Ringde och frågade om sittdelarna gick att vända, det gjorde dom. Både tvilling vagn och syskonvagn. En kan ligga en kan sitta. Perfekt.

Intressant, du får hemskt gärna skriva sen och berätta vad du tycker om vagnen. Vill väldigt gärna veta både ris och ros.
  • Mo0nlightDancer
    Joss81 skrev 2015-03-19 22:24:19 följande:

Intressant, du får hemskt gärna skriva sen och berätta vad du tycker om vagnen. Vill väldigt gärna veta både ris och ros.

Absolut det ska jag göra. Den borde komma snart.
  • Joss81
    Mo0nlightDancer skrev 2015-03-22 23:08:21 följande:

Absolut det ska jag göra. Den borde komma snart.

Toppen
  • Sommarnatt10
    Mo0nlightDancer skrev 2015-03-18 00:04:28 följande:

Hej!!

Vet att tråden är gammal, men tänkte att du kanske ser det här ändå? har funderingar på den vagnen, vad tyckte/tycker du om den?

Svar på tråden Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo