Inlägg från: Joss81 |Visa alla inlägg
  • Joss81

Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo

Hej. 

Vi väntar tvillingar och försöker hitta en tvillingvagn som inte är alltför dyr. Känner någon till tvillingvagnen Adbor Duo? Den verkar bara finnas på hemsidan www.barnpavag.se och jag hittar inget omdöme alls på nätet om den. Vore jättetacksam om jag kunde få lite tips på billiga tvillingvagnar. Jag har även kollat på Bemoo Syskonvagn Swing, som finns på Jollyroom. Någon som har erfarenhet av den? Jag biforgar länk till båda vagnarna: 

www.barnpavag.se/sv/produkter/barnvagnar/tvillingvagn-syskonvagn/syskonvagn-duo-color-10.html

www.jollyroom.se/produkter/beemoo-syskon-swing-plum-inkl-liggkorg-axkid-babyfix-bas1

• Svar på tråden Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo
  • Joss81

Tack för dina tips!! Jättebra att du skrev det där om att ha sittdelen åt rätt håll. Det hade jag inte alls tänkt på

• Joss81
    Mo0nlightDancer skrev 2015-03-18 00:04:28 följande:

Själv beställt en abdor duo.

Ringde och frågade om sittdelarna gick att vända, det gjorde dom. Både tvilling vagn och syskonvagn. En kan ligga en kan sitta. Perfekt.

Intressant, du får hemskt gärna skriva sen och berätta vad du tycker om vagnen. Vill väldigt gärna veta både ris och ros.
  • Joss81
    Mo0nlightDancer skrev 2015-03-22 23:08:21 följande:

Absolut det ska jag göra. Den borde komma snart.

Toppen
Svar på tråden Syskonvagn / tvillingvagn Adbor Duo