Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Min pojkvän har ätit nötter bakom min rygg och min dotter är superallergisk

Hur överlever en sådan unge egentligen? Hon kommer ju aldrig kunna åka T-bana, tåg, flyg, sitta på restaurang, gå på stan.

• Anonym (?)
    Anonym (xx) skrev 2015-02-24 00:14:33 följande:
    man ska alltid ringa 112 eller åka in efter en allergi chock även dp man fått adrenalin, det kan hända andra saker även om man kanske inte kvävs.
    Anonym (?) skrev 2015-02-23 17:26:55 följande:

Hur överlever en sådan unge egentligen? Hon kommer ju aldrig kunna åka T-bana, tåg, flyg, sitta på restaurang, gå på stan.

ja det är ett helvete med luftburet onekligen
    Människan kommer garanterat aldrig att kunna flyga, då det tar uppemot 70 timmar att lufta ur ett flygplan. Sedan sitter sporerna ändå kvar i stolarna och i mattan på golvet.
    Tror inte på det där alltså. Så jävla överdrivet.
  • Anonym (?)
    Anonym (xx) skrev 2015-02-24 00:34:29 följande:
    känns onekligen överdrivet hysteriskt, visst luftburet men luftburet betyder att det dammar då man t ex öppnar en påse nötter knäcker de eller dyl.
    INTE av ett gammalt godispapper som ligger i ett skåp. för hur det än är med det så är det uppenbart att ts pojkvän inte ätit den i närheten av ungen eftersom hon enligt ts teori isf skulle vart död nu
    Misstänker att det är en trolltråd dock, med tanke på rubriken och innehållet. Ingenstans nämner hon barnet i rubriken - som ändå är huvudpunkten med hela tråden.
    Jag börjar bli bra på att analysera dessa trådar.
  • Anonym (?)
    Anonym (xx) skrev 2015-02-24 01:37:05 följande:
    hehe

ot-trist dock att folk måste hålla på med sånt och förstöra forum..
    Jag misstänker att cirka 70% av samtliga trådar på detta forum, om inte ännu fler, är fejktrådar.
  • Anonym (?)

Är detta ärftligt eller var det något som gick fel i fosterstadiet - typ en en "missbildning"?

• Anonym (?)
    Anonym (MM) skrev 2015-02-24 10:54:51 följande:

Bara för att ni inte hört talas om att vissa kan vara så allergiska betyder inte att det inte finns de som är det eller att detta skulle vara en fejktråd.

Hon kommer ju att dö. Hur ska hon kunna åka taxi, flygplan, tunnelbana, tåg, sitta på restaurang, café, gå in i en affär, osv, osv, osv. Vilket fruktansvärt ovärdigt liv. Stackars barn!
  • Anonym (?)
    Förtryckt skrev 2015-02-24 15:56:33 följande:
    Är du galen? Aldrig hört talas om nötallergi förr? Obestämd
    Jo, men jag frågade hur den uppstår!?
    INGEN i min släkt (medräknat mor- och farföräldrar, föräldrar, föräldrars syskon, kusiner) har några som helst allergier.
    Jag funderade då på om det är ärftligt eller något som går snett i fosterstadiet.
    Helt klart är ju att den flickan inte kommer att bli gammal om hon är SÅ allergisk.
Svar på tråden Min pojkvän har ätit nötter bakom min rygg och min dotter är superallergisk