• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Nu fortsätter hus-följetången... ;) Undrar lite om du kan se lite mer kring eventuell flytt. Du beskrev att du såg att vi skulle flytta till ett vitt hus nära vatten. Kan du se något mer? Kan du se bokstäver på stället som vi kommer att flytta till? Vi har nämligen varit hos mäklaren idag och lagt ut vårt hus som vi bor i nu då det kommer att bli för trångt. Tacksam om du vill känna in. <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-18 08:03:05 följande:
    Vad härligt ni tog steget :)

Jag känner att det kommer bli bra det är rätt

Känner nån kompis som bor i närheten eller så blir det nya vänner <3
    Tack! :) Har mina misstankar! :)
  • Manik

Har i veckan gjort ett fostervattensprov. Vad känner du kring detta? Är lite orolig över vad svaret ska visa.. <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 10:10:19 följande:
    Känns inte negativt som jag känner nu <3
    Tack, så skönt att höra! :) Jag hade en fantastisk farmor när jag var liten. Jag undrar om hon hade ont när hon dog och hur hon har det nu. Saknar henne fortfarande. <3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 10:33:47 följande:
    Får återkomma om det när jag känner mer ;)

Känner karamellnurk hon tog fram och sällskapsspel
    Wow!! Mitt i prick! Hon hade hårda karameller som hon bjöd på när jag var liten. :) Återkom gärna med mer om henne om du kan känna in mer!! :))
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 10:41:38 följande:
    Känner nån speciell säng du sovit i hos henne och känner kojor och skog
    Jag sov alltid i hennes gamla bäddsoffa. Var i skog och mark när vi var hos henne på sommaren. Kan du se hur hon har det nu?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 10:44:59 följande:
    Känns bra ;)
    Skönt att höra. :) Tänker ofta på henne och undrar hur hon har det.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 11:32:25 följande:
    Tror det i köket :)
    Aha, då är det hennes hand jag känt ibland på ryggen och ibland på axeln. Har hon något hon vill säga mig? :) <3
  • Manik

Min man har länge letat efter sitt stativ och en kameraladdare här hemma men har inte lyckats hitta grejerna. Kan du hjälpa oss att hitta? Tack! :)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd