• Nummer tre

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Nummer tre skrev 2015-05-07 18:53:38 följande:
    Tyvärr var jag inte gravid smile4.gif

Det andra du har svarat på, att det kommer att ordna sig för mig och barnen verkar Doc stämma smile1.gif . Har fått ett positivt besked smile1.gif .
    Doc=dock
  • Nummer tre

Hej!

Kan du känna in något om fd mannen kommer att gå med på förlikning eller kommer det att bli en huvudförhandling i juni?

Tack <3

• Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-13 07:37:51 följande:
    Prata med honom en sista gång annars känna det som huvudförhandling. ..
    Ok . Får nog svar i slutet av veckan så återkommer då.
  • Nummer tre
    Nummer tre skrev 2015-05-18 11:39:48 följande:

Hej smile1.gif

Känner du in något om vad som händer i morgon?

Tack på förhand <3

• Nummer tre

Hej igen

Kan du känna in något kring den närmsta tiden vad det gäller mig och min familj?

Ha en skön helg!

• Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-23 13:39:47 följande:
    Hej :) känns som ni ser ljuset i tunneln nu det har varit en jobbig period men nu känns det som det vänder framöver kram
    Tack <3 ja det har varit oerhört tufft det senaste året. Ser du något specifikt som kommer hända närmsta tiden?
  • Nummer tre
    fredsduvan skrev 2015-07-28 14:30:41 följande:
    Hej ja det känns dom det blir upphåll nu med umgänget men ni behöver lugn och ro nu och landa efter allt jobbigt som hänt <3 ser även en flytt för er men längre fram ta hand om er kram
    min nya hemsida välknomna :)fredsduvan.wix.com/nangiala
    Tack för svar! Ja det behöver vi <3 tråkigt för barnen bara om de inte får träffa sin pappa. Flytt även för oss?? Det kändes inte bra.
  • Nummer tre
    fredsduvan skrev 2015-07-28 15:05:17 följande:
    De kommer träffa honom längre fram han behöver lite time out nu slicka sina sår det blir bättre flytten set jag som positiv och betyder längre fram kanske med någon annan <3 ser en kvinna som stöttat dig på vägen en bra vän :)
    Tack <3
    Jag lever ihop med en ny man och hans "barn". Vi bor i hus i ett bra område och trivs kanon! Kan du se något om vad som händer med sambons mellanson? Kan det vara en flytt på G där? ser du något kring hur det går med våra försök att skaffa smått? Har fått två tidiga mf kram <3
  • Nummer tre
    fredsduvan skrev 2015-07-28 18:04:30 följande:
    Ser ett barn en pojke

Ser flytt för mellansonen <3
    Tack <3 igen! Sista frågan nu
    Känns det som att det kan lyckas inom kort på bebisfronten? Tycker det är oroväckande med två tidiga mf.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd