• Nummer tre

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej igen!

Vill bara kolla med dig så jag har rätt känsla angående den här jobbiga karusellen som jag och barnen befinner mig i. Kan jag slappna av och vara lugn att det kommer sluta positivt för mig och barnen?

Stort tack på förhand!

• Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-24 18:45:17 följande:
    Ja det kan du känner att det kommer ordna sig <3
    Åhhhh tack <3
  • Nummer tre
    Nummer tre skrev 2015-04-24 21:21:51 följande:
    Åhhhh tack <3
    Kommer du ihåg om du förutspådde en förändring på mitt jobb för ett tag sedan? Kommer ihåg att du skrev att det skulle börja någon ny trevlig person och att jag på något sätt skulle få in mer pengar. Kommer även ihåg att du skrev mer lön för mödan. Kan inte hitta inlägget, men har för mig att du skrev något om en ny jobbsituation. Jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag tagit för givet att jag skulle fortsätta följa min klass. Förra veckan meddelade chefen att det var dags för förändring i arbetslagen och jag är en av dem som ska byta . Det ska även anställas en ny lärare i det arbetslaget Kanske var det du såg spännande!
  • Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-25 12:04:09 följande:
    Ja :) <3 kram
    Imponerande!! Nu återstår bara att se om jag lyckas bli gravid den här månaden . Återkommer i början av maj
  • Nummer tre

Hej igen <3

Kan du känna in något hur det var på mötet som f.d. mannen hade när barnen var med idag?

Stort tack!

• Nummer tre

Hej igen <3

Kan du känna in något kring mötet som barnens pappa var på tillsammans med barnen igår?

Tack <3

• Nummer tre

Känns det som att det har tagit sig den här månaden? Så jobbigt att vänta Skulle verkligen behöva något positivt att se fram emot nu.

<3

• Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-02 08:56:21 följande:
    Känns positivt när har du bim
    tack för att du tog dig tid att svara! Den 9/5
  • Nummer tre

Hej igen!

Skrev för ett par dagar sedan och du trodde jag var gravid. Idag kom en liten blödning. Kan du känna vad det beror på? Tidig mens eller nidblödning. Är på ÄL+10 idag.

• Nummer tre
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-02 08:56:21 följande:
    Känns positivt när har du bim
    Tyvärr var jag inte gravid

Det andra du har svarat på, att det kommer att ordna sig för mig och barnen verkar Doc stämma . Har fått ett positivt besked .
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd