Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (mysan) skrev 2015-03-04 11:10:48 följande:
    Okej.. Nä ingen operation va det då ?
    ok <3
    ErnstHugo skrev 2015-03-04 11:15:13 följande:
    Spännande tack!
    :) <3 ja du gillar utmaning ingen mesig bimbo <3
    Lillmajsan skrev 2015-03-04 11:26:48 följande:
    Tack! Du är så gott som mitt i prick om min sambo! Gör han något så gör han det ordentligt. Inga halvfasoner här inte. Men det är dock inte altid han slutför som du säger. Han är inte så lång men passa mig perfekt då jag inte heller är högre än en tvärhand. ;-D  Haha! Men rejäl som du säger med breda axlar och "tjurnacke". Snäll så han är dum ibland och mån om alla han har runt sig. <3

Ska till Paris nu i maj med min mor och lillebror. Mamma har villat se Paris i många år. Min mormor ville så gärna dit också men kom aldrig dit. Det sker som sagt en del förändringar på jobbet så det ska bli mycket spännande att se vart det leder. kan du se något mera? Tycker att detta är väldigt intressant och du är väldigt duktig!

Tack för att du ta dig tid! <3
    tack :) <3 <3
    Anonym (tjejen81) skrev 2015-03-04 11:58:33 följande:

Hej! Kan du se om jag kommer få fler barn?

Ja ett till
    Nummer tre skrev 2015-03-04 12:03:05 följande:

Hej!

Om du har tid vore det roligt att få höra hur mitt år kommer att se ut i stora drag

Tack på förhand!

känner ett barn till
    känner skog kan vara nån stuga ni har eller hyr
    någon ny börjar på jobbet som är trevlig
    ser mer pengar kan vara en löneförhöjning
    känner cykeltur till en strand
    ser renovering och målning
    nåt roligt händer med ett syskon <3
    Anonym (mysan) skrev 2015-03-04 12:13:55 följande:
    ???? har du tid att svara på en fråga till kanske? Har egentligen 100 st ha ha... Vi diskuterar väldigt mkt här hemma om hus m.m.. Kan du känna ngt om våran bo situation ?
    känner in att ni vill ha det lugnare inte så många grannar som är nyfikna mm :)
    så kan bli hus men det kommer ta mellan 1-2 år framåt 
    gillar ni samma stil på hus? känns som en av er gillar modernt öppen planlösning etc och den andra nåt annat??
    känner att du skulle vilja odla nåt känner tomater
    ni har fått nån dyr räkning ...<3
    Anonym (tjejen81) skrev 2015-03-04 12:18:19 följande:

Förlåt jag ska oxå fråga en sak till;) kan du se om det är inom snar framtid som jag kommer bli gravid?

ja det tror jag :) <3
    Anonym (tjejen81) skrev 2015-03-04 12:18:19 följande:

Förlåt jag ska oxå fråga en sak till;) kan du se om det är inom snar framtid som jag kommer bli gravid?

du gillar barn mycket känner att du passat andras barn...
    Lillmajsan skrev 2015-03-04 12:30:05 följande:

Jag undrade om du kunde känna något mer men fick inte svar på det. Du kanske inte kände något, vad vet jag. men jag ställer frågan en gång till och hoppas på svar; Känner du något mera om min framtid? Barn? Hus? Lägenhet? Bil ? Vänner? Familj? Händelser? Känslor? Ge mig allt du har!
    ;-DDD Haha!

{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Solig

känner in bilar och att någon mekar med dem
    känner hus 
    känner att du är piggare nu än innan kan vara vårkänslor :)
    känner in nära vänner som gillar ta lite vin och prata om allt möjligt även djupa saker :)
    Manik skrev 2015-03-04 12:32:01 följande:

Kan du se hur det kommer gå för min hälsa? Är sjukskriven nu och har det jobbigt. Kommer läkarna att hitta vad felet är? Kan du se vad jag har för sjukdom? Tack! :)

känner lite ångest stress men även en trötthet i kroppen som inte går att vila bort och som krypningar i benen... har de kollat alla typer av vitaminbrist samt sköldkörteln?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd