Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Yeah) skrev 2015-02-26 16:19:37 följande:

Jag kan väl ge dig delvis rätt på båda. Påbörjade en diet så sent som igår, ska mest deffa till mig lite bara då jag redan är smal. Har även hämtat ut hormonerna inför min äggfrysning idag. Så barn är väl inte aktuellt än på ett tag, men så småningom! Har inte planerat för nåt bröllop dock, men skulle vilja att det blir av framöver - men det ligger nog ett bra tag in i framtiden skulle jag tro.

Anonym (V.H.) skrev 2015-02-26 16:46:31 följande:

Kroppen stämmer. "Lite mörkare" kan stämma, det beror nog på vad du menar med det, kan du utveckla?  Något mer sätt du kan beskriva honom på? Däremot har han aldrig nämnt att han vill ses på en neutral plats för att känna sig för. Tvärtom säger han att han vill inleda ett förhållande direkt om allt klickar första gången vi ses. 

Jag ville inte ställa för ledande frågor, så därför berättade jag inte detta innan. Min magkänsla har ALDRIG haft fel om folk. Men nu kan jag inte lita på den, för den ändrar sig från att han är mannen mitt liv och fadern till mina blivande barn till att han manipulerar mig och bara skriver med mig på ren djävulskap och att han aldrig tänkt träffa mig, alternativt bara tänker utnyttja mig. 

Att magkänslan ändrar sig såhär hela tiden har aldrig hänt innan och jag vet verkligen inte vad jag ska tro. Ändrar den sig kanske för att HAN ändrar sig, eller var kommer det ifrån? Finns det något sanning i det alls? (Detta stycke var mest jag som luftar mina tankar, inte så mycket menat som frågor till dig.)

Men vill gärna veta om du kan känna något gällande honom? 

Ja, jag älskar rosor (särskilt gammaldags mörkröda). Har fått två rosor, båda från dåvarande pojkvänner. Har själv gett bort också. Och så har jag några konstgjorda. Men inga som står framme. Det är rosmönster på pläden som ligger över soffan som jag sitter på just nu. 

Ja, du fick nog in ett av mina ex innan. Han är ljus, lång, smal, springer och gymmar mycket. Han har slutat röka men snusar nu istället. Vet dock inte hur nyss det var han slutade.  

Tack återigen!

Ja då var det ljusa jag fick in om löpning rökning tänker du honom ibland ff?

Träffa honom den nya på neutral plats fråga rakt ut så vet du var han står :)

Visa dig med självförtroende så får bollen ligga hos honom ;)
    Anonym (V.H.) skrev 2015-02-26 17:30:52 följande:

Just det exet har jag lite kontakt med på Facebook. För några veckor sedan var det tänkt att vi skulle ses, men det blev inte så.

Problemet med denna nya är att varje gång vi bestämmer att vi ska ha en första träff så får han förhinder. Och ibland beter han sig på ett sätt som får mig att undra om han är genuin. Jag hade gärna frågat honom rakt ut, jag är inte rädd för konfrontation. Men grejen är ju den att OM han nu inte är äkta, då kommer han ju ALDRIG att säga det, för isf har han gått till otroliga längder för att totalt föra mig bakom ljuset.. Så vi behöver ju träffas för att jag ska kunna känna av situationen, men jag lyckas inte få till en träff och jag vet inte om det är för att han inte har kunnat eller om han bara jävlas med mig.

Tidigare har vi haft kontakt varje dag, men nu har jag inte hört något från honom sedan i måndags och det var tänkt att jag skulle resa till staden där han bor i helgen, förutsatt att han inte jobbar för mycket. Han verkar aldrig veta hur hans kommande jobbvecka kommer att se ut, utan får samma vecka på arbetet kolla upp hur han ska jobba. Jag skulle få svar i måndags angående om jag kan komma i helgen, men då sa han att han inte kunde kolla för att chefen inte var där och han visste inte när i veckan han kunde ge mig svar. Och sedan har jag inte fått tag i honom. 

Så bollen ligger hos honom. 

Men jag är fortfarande nyfiken på om du kan beskriva honom mer? För jag kom på att din beskrivning hade kunnat stämma in på in före detta fästman också. 

Tack igen!

Känner ett speciellt skratt leendet är speciellt

Kan vara en man från ett annat land

Tycker bollen ligger hos honom då

Men får in en behaglig känsla av den ljusa du sa han verkar bra att prata med
    Anonym (alltidnyfiken) skrev 2015-02-26 18:07:43 följande:

Hej

Du hade rätt om jag att jag har två barn men inget tredje är på väg. Mitt jobb är hyfsat självständigt.

Hur skulle du beskriva mig och hur jag mår?

Hur skulle du beskriva min man?

Kommer jag tjäna pengar på mitt hobbyprojekt som jag tänker starta?

Tror du känner dig lugnare nu än innan landat på nåt sätt Men känner av huvudvärk

Din man är snäll lugn en sån där alfons pappa :) händig men inte så brett utan mer inom det som intresserar honom underarmarna känns fina :) känner keps?

Ja jag tror på din hobby om du börjar i lite skala
    Fizzy skrev 2015-02-26 19:29:01 följande:

Ja det låter bra! Ja vi ska resa till Tunisien till sommar! Av ren nyfikenhet! Hur ser jag ut och som person? Och min man? Allt stämde bra på alla frågor!

Kortare än 170

Gillar lite mer ovanlig frisyr gärna två färgnyanser på håret

Som person lättsam gillar spabad gillar få smycken i present typ små guldörhängen ringar

Din man driftig pålitlig känner nåt om hans mamma
    Anonym (vem?) skrev 2015-02-26 18:50:38 följande:

Kul tråd,

Vilken kille ska jag välja?

Anonym (vem?) skrev 2015-02-26 18:50:38 följande:

Kul tråd,

Vilken kille ska jag välja?

En lite längre kille och (med luftigt hår lite åt det längre hållet ) blå ögon
    Anonym (Bataeba) skrev 2015-02-26 18:44:59 följande:

Är gravid i vecka 10 med vårt

tredje barn som vi båda verkligen vill ha. Ändå är det något som skaver i mig. Känner sådan oro för den här lilla. Mycket mer oro än jag någonsin gjorde för mina två första. Jag har fått för mig att detta inte kommer gå bra.

Kan du se om mitt barn är friskt? Kan du se vad som händer?

Ledsen känner inte in nåt <3 har du en pojke och en flicka redan?
    Anonym ((bara testar:))) skrev 2015-02-26 19:54:27 följande:

Jag är ju bara ett stort fett trållll

Ok vem skrev detta ?? Kul..
    Anonym (Fd kompis) skrev 2015-02-26 18:30:35 följande:

Hej..

Jag har en kompis som jag inte pratat med på ganska länge av olika anledningar. Har börjat tänka ganska mkt på hen då vi haft massa internskämt osv o det får mig att tänka på hen ganska ofta nu för tiden. Borde jag ringa? Skulle det vara konstigt? Vet inte om vi har saker att reda ut eller bara bli vänner på nytt

Känns bra tycker jag gå ut och käka nån kväll tror det blir lyckat hen kan ha tänkt på samma sak :) <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd