Anonym (V.H.) skrev 2015-02-26 16:46:31 följande:
Kroppen stämmer. "Lite mörkare" kan stämma, det beror nog på vad du menar med det, kan du utveckla? Något mer sätt du kan beskriva honom på? Däremot har han aldrig nämnt att han vill ses på en neutral plats för att känna sig för. Tvärtom säger han att han vill inleda ett förhållande direkt om allt klickar första gången vi ses.
Jag ville inte ställa för ledande frågor, så därför berättade jag inte detta innan. Min magkänsla har ALDRIG haft fel om folk. Men nu kan jag inte lita på den, för den ändrar sig från att han är mannen mitt liv och fadern till mina blivande barn till att han manipulerar mig och bara skriver med mig på ren djävulskap och att han aldrig tänkt träffa mig, alternativt bara tänker utnyttja mig.
Att magkänslan ändrar sig såhär hela tiden har aldrig hänt innan och jag vet verkligen inte vad jag ska tro. Ändrar den sig kanske för att HAN ändrar sig, eller var kommer det ifrån? Finns det något sanning i det alls? (Detta stycke var mest jag som luftar mina tankar, inte så mycket menat som frågor till dig.)
Men vill gärna veta om du kan känna något gällande honom?
Ja, jag älskar rosor (särskilt gammaldags mörkröda). Har fått två rosor, båda från dåvarande pojkvänner. Har själv gett bort också. Och så har jag några konstgjorda. Men inga som står framme. Det är rosmönster på pläden som ligger över soffan som jag sitter på just nu.
Ja, du fick nog in ett av mina ex innan. Han är ljus, lång, smal, springer och gymmar mycket. Han har slutat röka men snusar nu istället. Vet dock inte hur nyss det var han slutade.
Tack återigen!
Ja då var det ljusa jag fick in om löpning rökning tänker du honom ibland ff?
Träffa honom den nya på neutral plats fråga rakt ut så vet du var han står :)
Visa dig med självförtroende så får bollen ligga hos honom ;)