• Anonym (S)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag har tagit ut min hormonspiral för någon vecka sen, inte för att vi planerar att bli gravida utan för att jag ville ha tillbaka "mig själv". Mina tankar på fler barn har dock börjat komma och jag vet att min sambo gärna skulle börja försöka att få till ytterligare ett barn nu. Men det finns lite tveksamheter från min sida, samtidigt som jag vill börja försöka.

Kan du se fler barn för oss? När blir vi gravida isf?

• Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2015-10-08 06:44:35 följande:
    Ja jag ser ett barn till känns som dec januari
    Tack för svar! Så Spännande! Menar du att jag blir gravid december-januari eller att vi får barn någon gång då? Och menar du att det är i år eller nästa år detta gäller?
  • Anonym (S)

Nu har jag en sista fundering för denna gång:)
    Ser du några omtentor för mig i höst? Det gäller läkemedelsräkning och något som kallas NKSE? Eller kommer jag klara alla delarna?

• Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2015-10-09 10:24:12 följande:
    Plugga extra på NKSE annars blir det omtenta på det <3
    Tack! Ska försöka plugga extra på det! Det som är svårt inför det är att i princip vad som helst av hela utbildningen kan komma på det! Kan du känna vilka/vilken del jag måste läsa mer på? (Nkse är en sluttenta på sjuksköterskeprogrammet)
  • Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2015-10-09 11:57:51 följande:
    Får in blodtryck omvårdnad
    Tack för svar! Då ska jag försöka läsa på mer om det! Får du in något om den tentan, vad den kan innehålla för typ av områden mer än blodtryck och omvårdnad?
  • Anonym (S)

Hur går det för våra vänner som har det lite "stormigt" i förhållandet? Kommer dom lösa sina problem?

• Anonym (S)

Hej igen!

Jag är så sjukt nervös för att jag inte ska klara sista delen av min ssk utbildning. snart börjar sista kursen på hela utbildningen och jag undrar om du kan känna/se hur det kommer att gå för mig? kommer jag klara tentorna som är kvar? kommer det gå bra för mig på praktiken? Och kommer jag stå där på examensdagen och ta emot ett diplom för avklarad utbildning?

Tacksam för svar!

• Anonym (S)

Idag har jag skrivit en stor tenta, har ingen aning alls om hur det kan ha gått och jag är så otålig då jag vill veta typ NU hur det har gått;) Kan du känna hur det kommer gå? Klarar jag den eller får jag göra om den?

• Anonym (S)

Sjuksköterskeexamen närmar sig! Kommer jag bli en bra sjuksköterska? Kan du känna vilket område jag kommer jobba inom? Vårdavdelningen där jag nu gör min praktik eller blir det något annat ställe?

Inväntar tentaresultat imorgon, känns det som att jag klarat den?:)

• Anonym (S)

Jag väntar min mens idag, kommer den komma eller kan jag vara gravid? bör jag köpa ett graviditetstest?

• Anonym (S)

Hej!

Har vi prickat in ägglossningen den här månaden? Blir det en graviditet isf?

• Anonym (S)

Hej:)

-Hur går det för mig på jobbet? Jag känner att det går bättre och bättre, men vad tycker mina kollegor runt omkring mig?

-Kan du se om det blir någon förändring i mitt jobb efter sommaren, kommer jag behöva byta avdelning eller får jag fortsätta där jag är nu?

- har jag blivit gravid denna månaden?

• Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2016-05-19 14:10:38 följande:
    Hej det blir bättre tror du kommer vara kvar på avd

Känner inte graviditet nu kram
    ALL KÄRLEK
    Tack för svar! Kram<3
  • Anonym (S)

Hej

Idag gick jag hem från jobbet med en klump i magen! När jag lämnade över mitt jobb till kvällspersonalen fick de mig att framstå som en "slarver" fastän jag verkligen gör mitt bästa.. Känns som att personen i fråga "hackade" på mig.. Jag har typ ångest över situationen.. Blir det prat om mig och mitt "dåliga" jobb? Vad tänker och tycker mina arbetskollegor om mig?

• Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2016-05-27 08:14:18 följande:
    Tycker du ska konfrontera direkt om det händer igen låt detta passera finns alltid nån som är lite gnällig på varje arbetsplats kanske hade haft en dålig dag...

Så låt det vara denna gången men som sagt händer det igen var rak och fråga rakt ut vad som är fel <3 kram
    ALL KÄRLEK
    Tack för att du tar dig tid och svarar<3 jag ska försöka släppa det där, jag har en förmåga att fundera mycket på saker som de här!
  • Anonym (S)

Jag är gravid i vecka 10, försöker att inte fundera och oroa mig så mycket men ibland far tankarna iväg!

-Kommer det bli av ett tidigt ultraljud inom
    Någon vecka?
    -är allt bra i magen? Kommer graviditeten att gå bra?
    - är det en eller två bebisar där inne? (Har tvillingar sedan tidigare)

Tacksam för svar:)

• Anonym (S)
    fredsduvan skrev 2016-07-07 09:55:15 följande:
    Hej känns bra:) känner en känns som pojke kram
    ALL KÄRLEK
    Tack snälla du för svar:)min magkänsla säger flicka, blir spännande att se vad som gömmer sig där inne:D
  • Anonym (S)

Hej!
    Kommer jag klara av att jobba fram till min väntande graviditetspenning, eller ser du någon sjukskrivning innan december?

• Anonym (S)

Hej! Och gott nytt år!

Vårt år kommer att börja med en ny familjemedlem som är beräknad i början av februari! Kan du känna om bebisen kommer att komma innan beräknat datum eller efter beräknat datum?

Tack på förhand:)

• Anonym (S)

När startar min förlossning? Får du in något datum eller hur många dagar det är bort? (BF 10/2)

Kan du känna vilket kön det är på den lilla i magen? På Ultraljudet sa de tjej, stämmer det?

Ha en fin dag:)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd