Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (säg mig..) skrev 2015-02-20 14:54:13 följande:

Kommer jag och min käraste hålla med alla faror som hotar oss, eller som bara spökar i Mitt huvud?!

Och kommer vi få det någorlunda stabilt när det gäller pengar?

Kommer jag kunna börja få orgasmer, få bort min spärr snart?

Du verkar tyvärr ha varit med om trauma av nåt slag och jag föreslår att du går och benar ut i samtal och känner kontrollbehov...

Minna76 skrev 2015-02-20 14:59:34 följande:

Jag är singel idag och undrar hur och när jag kommer att träffa kärleken i livet för mig? Hur känner jag igen honom och hurdan är han?

Du gillar snälla killar ser en ljus kille som du kan lita på du hatar otrohet och lögner nån i din släkt har svikit dig
    Anonym (Felicia) skrev 2015-02-20 14:58:35 följande:

Hej! Snälla svara.

Kommer jag få barn? När? Börjar misstänka att det är fel på antingen mig eller min sambo. Kan du se vem?

Skulle vilja veta om du kan se något om min framtid. Vet att det är svårt bara över en text.

Kan du se något om min framtid?

Vill helst inte svara på bebisfrågor men tror att ni bägge ska gå till gyn och kolla er

Ser att du är vilsen vet inte vad du passar till velar mellan två drömmar och samtidigt pratar ni att du ska vara hemmamamma senare
    Anonym (Hmmm) skrev 2015-02-20 15:02:44 följande:

Jag tänkte skola om mig och undrar vilka yrken som skulle passa mig?

Jag har även sökt till tandsköterska , kommer jag komma in på utbildningen som börjar i sommar?

Sen är jag extremt trött och varit det under flera år, undrar vad det beror på.

Ja jag gissar att du kommer in och det känns rätt

Tror du har B och D vitaminbrist kolla även upp sköldkörteln du borde ta upp din sport el hobby igen ;)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-20 15:10:48 följande:

Kul :)

Kommer jag och min kille spendera hela livet ihop? Vi har varit tillsammans i 5 år!

Vilka yrken kan passa mig? Har börjat plugga till kallskänka :) Hur kommer det gå?

Om ni kommer vara ihop längre beror på om ni orkar med varann hehe ni är lika envisa bägge

Kallskänka blir bra du kommer vara på två ställen innan du landar rätt el så kommer du till skott och startar eget som du funderar på ;)
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:19:32 följande:

Jag vet inte om jag vill ha barn. Är 30 nu och känns som att jag måste bestämma mig. Tror jag har ett hormonellt fel dock. Kommer jag och min man att få barn, och när i så fall? 

Kan inte svara tyvärr
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:25:58 följande:

Vad synd, men jag frågar en fråga till, det här är spännande! Kommer min man och jag att ha ett fortsatt bra äktenskap?

Ja men vet inte varför jag får in en syster ??
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:30:03 följande:

Oj haha hoppas det inte betyder att min man får ihop det med min syster ;) 

Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:30:03 följande:

Oj haha hoppas det inte betyder att min man får ihop det med min syster ;) 

Haha ser att du murrar in dig med honom i en filt med tända ljus ;) fast det kan betyda att det hänt nåt positivt nyligen med din syster el negativt?
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:37:32 följande:

åh det brukar vi göra! Nää tror inte det hänt något speciellt, men får återkomma om jag får nån nyhet :)

Jag jag kände det ;) gärna med nån mörkröd filt typ sen verkar ni gilla bastu?? ja gör det
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:43:26 följande:

Nämen vi har faktiskt en mörkröd filt i soffan! Jag älskar bastu men min man är inte förtjust i hetta. Däremot har vi haft ehm trevliga stunder i en bastu.

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd