jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Vill mitt x ha kontroll? Vill han såra mig?
Vill mitt x ha kontroll? Vill han såra mig?
Feedback-
Vad bra :)
Dottern är inte så blyg utan väldigt framåt
Hampus är ett typiskt Barn namn i mitt huvud men jag har även en nyfunnen vän som heter Hampus och är vuxen. Och jag är lite osäker på om han verkligen vill/kan vara bara min vän.
Tack så mycket för dina svar
Feedback-
Vad bra :)
Dottern är inte så blyg utan väldigt framåt
Hampus är ett typiskt Barn namn i mitt huvud men jag har även en nyfunnen vän som heter Hampus och är vuxen. Och jag är lite osäker på om han verkligen vill/kan vara bara min vän.
Tack så mycket för dina svar
På grund av jag försvinner? Har han känslor för mig? Är dom djupa?
Jag har haft hund och är en hund människa så jo en till lär de bli :)
Ja jag jobbar som personlig assistent och Viktor får kryddor för sin hälsa.
Jag är 22 år
Han är inte direkt försiktig utan säger, skriver hela tiden sina känslor för mig och jag försöker få honom att förstå att jag har min sambo och vill bara vara hans vän. Och nu är jag orolig att han inte kommer klara av det och att jag då kommer mista han som vän.
Rostade mackor - inget svar ^^ kanske kommer i framtiden ;)
Dottern börjar skolan till hösten så vet inte hur hon är i skolmiljön faktiskt :) men hemma och på förskolan är hon väldigt framåt och social. Hon har lätt för att lära. Kan skriva bokstäverna , kan klockan m.m så får se hur hon blir i skolan :)
Viktor verkar ju vara en go person :)
Hej!
Skulle du möjligtvis kunna se något om hur mitt 2015 kommer bli? <3
Men han vill ändå inte småprata med mig. Det är jämt på hans vilkor.. Hur kan jag ändra på det? Har jag positiv enegri inom mig nu? Kommer jag få överraskning? Har jag någon andlig som är min närhet? Några positiva ord tull mig?
Kan du se något mer om killen runt mig?
Har du något mer råd att ge mig?
Tror du att jag kan va med barn nu?