jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Hur är det med husköp då? :)
Hur är det med husköp då? :)
Hej. Tack för svar.
Ja hunden har problem med magen. Å ingen vet vad det är :(
Vad kan du känna av om mig.
Hur många barn har jag? ålder? Arbete? Personlighet? Utseende ? Kan du se något :)
Feedback - Jag känner inte igen beskrivningen som någon hund jag känner. kan du beskriva den mer? Har den funnits, finns eller kommer den finnas i mitt liv inom en snar framtid kanske?
?Har jag universal hjälp? ?Kommer jag flytta in till den långa mannen?? Kommer vi gifta oss? ?Skaffa barn?
Feedback- Jag har två barn, vill inte ha fler. Men är fortfarande ung så det kan ju ändras.
Många säger att jag verkar mycket äldre än jag är. Så din känsla om min ålder behöver inte vara fel för jag är väldigt mogen och äldre till sättet :)
Spontan är jag, men gillar även struktur och planering i familjelivet. Regn går jag gärna i.
"Påhittig laborerar med kryddor"
Nej stämmer ej. Jobbar med en som heter Viktor. Vad ser du om han? Gammal? Ung? Rörelse förmåga? Humör? Personlighet? Något annat?
Jag har aldrig färgat håret och är Kastanjebrun(mörkt)
Håller inte på med naturprodukter och body shop :)
?Kan du berätta något mer än att han bara är lång? ?Kommer jag bo ett hus innan året slut? Tusen tack :)
Feedback- Jag har två barn, vill inte ha fler. Men är fortfarande ung så det kan ju ändras.
Många säger att jag verkar mycket äldre än jag är. Så din känsla om min ålder behöver inte vara fel för jag är väldigt mogen och äldre till sättet :)
Spontan är jag, men gillar även struktur och planering i familjelivet. Regn går jag gärna i.
"Påhittig laborerar med kryddor"
Nej stämmer ej. Jobbar med en som heter Viktor. Vad ser du om han? Gammal? Ung? Rörelse förmåga? Humör? Personlighet? Något annat?
Jag har aldrig färgat håret och är Kastanjebrun(mörkt)
Håller inte på med naturprodukter och body shop :)
?Kan du berätta något mer än att han bara är lång? ?Kommer jag bo ett hus innan året slut? Tusen tack :)
Hans tapet är rosa blommor/ ros som han ska flytta in till. Ha det göra med honom?