jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
När kommer jag att gifta mig?
När kommer jag att gifta mig?
Varför hade det blivit sämre med honom?
Hur ser jag ut?
Har jag någon med mig från andra sidan?
Hur ser jag ut?
Har jag någon med mig från andra sidan?
Kommer jag få fler barn?
Kommer jag och min man vara lyckligt gifta livet ut?
Har min syster som gått bort något att säga mig?
Kommer det bli bra med min morbror?
Kommer det bli bra mellan mig och min familj?
Hej TS,
Hade en följdfråga till dig tidigare men jag vet inte om du såg den. Du sa att jag kommer att få ett barn till och undrade om jag kanske redan var gravid. Jag sa att vi för¨soker intensivt.
Ser du en pojke eller en flicka?
Skulle också vilja veta om du ser något karriärbyte för mig inom de närmsta åren?
Tack :)
Vilken bokstav börjar han på som har brunt / rött hår? Har jag träffat honom tidigare?
Känner något nu om mitt x? Börjar det bli mer ljust nu? Ser du om något flytt för mig snarast?
När ser du att jag kommer jobba med medialt? Kommer kunna se framtiden?
1, som sagt ja och nej!
2,precis som du säger!
3, förstod jag inte riktigt!
4, min morbror blev misshandlad och hamnade i koma men vaknade upp och vet inte vem han är idag! Tänkte om det kommer att bli min aktiva positiva morbror igen!
5, precis har ingen kontakt med min syster sen 3-4 veckor tillbaka (andra gången) men jag känner mig slut med att försvara mina val om och om igen! Jag har valt mitt liv men hon kan inte leva med det! Tack så mycket allt stämde förutom men min bortgångna syster, jag undrar om hon är besviken på mig, jag klarar inte av att gå på hennes grav men jag tänker på henne dagligen! Drömmer ibland om henne oftas samma dröm! Tack igen!
Kan du se något flytt?