• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 10:18:52 följande:
    Kan hon va men hon är nog mest rädd att vara utstött och ensam och att andra tjejer på hennes jobb inte gillar henne men var vaksam mot henne...
    Tack, har känt en konstig känsla angående henne och att jag inte litar på henne och tyvärr känner jag mig svartsjuk. Min man säger att det finns ingen annan för honom och att det är bara han och jag som gäller men jag  har ändå en känsla som jag inte lyckas bli av med när det gäller dem två tillsammans... Kan jag lita på min man? <3
  • Manik

Tack, hon är mammaledig nu så de träffas inte på afterwork eller liknande utan de har tagit PW tillsammans några gånger och har SMS-kontakt flera gånger i veckan. Jag är aldrig med när de träffas. Tror inte att hon tycker om mig riktigt, kan du känna varför? Min man har sagt att han vill att jag ska följa med och träffa henne och ta en fika eller liknande men att han vill att jag ska vara i balans så att min svartsjuka inte lyser igenom. Tror att han är rädd för hur det kan bli.

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 10:35:53 följande:
    Ja gå med en gång och sitt nära din man markera... tror hon är jätteosäker och att tjejer inte gillar henne
    Det kan nog stämma. Det är svårt när jag inte vet var jag har henne. Hon känns så oberäknelig. Men min man vägrar att tro att hon är intresserad av honom mer än en vän. Känner mig kluven. Har en stark känsla inom mig som inte vill försvinna att något är fel. Är det mig det är fel på?? Jag vill slippa att må dåligt och fundera mer över henne och vara lycklig med min man.
  • Manik

Har ännu en fråga som jag har funderat på genom åren. Kan du se vad det är som tynger min man? I perioder blir han annorlunda och stöter bort mig, vill vara ifred säger han. Oerhört tacksam om du kan se vad som tynger honom?? Tack! <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 11:06:00 följande:
    Behöver inte vara nåt tror bara det blir för mycket intryck och lite liv och han behöver dra sig tillbaka tror hans pappa gjorde så med som ung
    TACK!!! <3 Detta är något som jag verkligen har funderat över. Det är inget han gjort? Otrohet eller liknande? Psykisk ohälsa?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 11:11:02 följande:
    Om han gjort nåt var det när han va ung och " dum" han behöver lägga det bakom sig
    Hur kan jag hjälpa honom? Kommer han att berätta det för mig?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 11:16:07 följande:
    Kan finnas lite add med så låt han vara ifred ibland men det vill han nog inte prata om ;)
    Han säger uttryckligen att han vill vara ifred ibland, får försöka att lyssna på honom, men jag tar ofta det på mig som att det är mig det är fel på osv. Jag gjorde en "dum" sak i början på vårt förhållande och det har han svårt att glömma säger han. Kan det vara så att han själv också har gjort något "dumt" men lägger bördan på mig?? Vill så gärna kunna släppa det och gå vidare, då det trots allt är snart 20 år sedan.... Vill känna tillit och lycka. Känner att det är vi två tills vi inte lever längre.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 11:23:56 följande:
    Ja det är nog så att ni båda gjort nåt menade inget illa med add men fick in

Ofukusering och trötthet i dessa svackor. ..
    <3 Kan du se om vi kommer att leva ihop resten av våra liv? Sedan har jag en fråga angående barnen, hur kommer det att gå för dem? Oerhört tacksam för din tid!!
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-05 11:31:31 följande:
    Känner länge till men vet inte om ni kommer ha nån paus ev längre fram och igen hittar tillbaks till varann

Fast känner att om nån av er (han )hade jobbat borta nån vecka då och då så ni får paus tror jag det hade varit bra

Barnen är jordnära och går lätt vänner hjälpsamma som Du ;) så ja det kommer gå bra fast nån av dem kommer prova vin tidigt så se upp med det ;)
    Vad lustigt, han har under en tvårsperiod jobbat till och från i Stockholm och rest mycket. Jag har varit hemma mycket med barnen och tagit ett stort ansvar. Hoppas såklart att vi kommer att vara tillsammans hela våra liv. Han är mannen i mitt liv. Hoppas att han känner detsamma! Då får vi hålla ett vakande öga på barnen ang vin ;) Kommer de att få bra arbete? Är lite orolig för min son som har det jobbigt i skolan.
  • Manik

Kommer min man lämna mig för någon annan? Det är nog det som jag egentligen är mest rädd för. <3 Han betyder så oerhört mycket för mig som du säkert kan känna in.

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd