• frida1991

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kan du se vilka namn vi tänker på till vår bebis? Ser allt fortfarande bra ut? Är såå orolig kan inte tänka på annat ska på ett tidigt ul v.8 bara för jag nojar mig. Tror du fortfarande att det blir en tjej?

• frida1991

Hur mår min morfar? Ser du något om bebisen i magen? Känner du fortfarande samma kön som innan?

• frida1991

Har har KOL. Så det var i rätt område. Hur säker är du på att det blir en flicka? Jag ska göra något viktigt idag kl 13.00 kommer det att gå bra?

• frida1991

Förstod inte om du svarade på om du var säker på att det blir en flicka?:) hm något grönt.. Inte vad jag kan komma på nu!

• frida1991

Fråga 1. Jag hade en dröm om min farbror som dog för ett år sedan och min farmor som dog för 5 år sedan. De pratade med mig om en sak och kändes så verkligt. Var det dem som pratade med mig eller var det bara en dröm? Fråga.2 jag bifogar min bild på min bebis, kanske blir du säkrare på vem som tittar ut då?

• frida1991

Hej! jag skriver här då chatten inte fungerar för mig. Jag undrar om du kan läsa in något nytt om mig. Var igår på sjukhuset och tog tester.. hur kommer resultatet vara? Har du haft rätt angående kön innan? Min kille tror att det blir en tjejer och jag tror liiite mer pojke.. vem av oss har rätt? =) 

• frida1991

Har du ändrat dig?:) innan har du sagt tjej hela tiden. Jag kan inte komma in på chatten kan vara min dator. Men har du slutat svara här ska jag sluta fråga!

• frida1991

Okej tack, men hon kommer inte komma tidigare? Enligt senaste mensen har jag 25 november BF men enligt ultraljud 4 december..vilket datum tror du att hon kommer? Jag frågade dig om jag skulle ta ett test om jag var gravid i början av mars och du hade rätt, jag var gravid. :)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd