jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Känner av eksem har du det? Soleksem tex?
Nej inget eksem men dock har jag åkt på underlivssvamp
Kan det vara det du känner?
Och tack för svar! <3
Hej!
<3
Jag hoppas att allt är bra med dig och din familj!
Vad ser du kring mig och mannen med de vackra ögonen nu? Nu känns han kall. Leker han? Spelar han mig?
Och vad ser du angående hans vän och mig? Vi smsa nästan dagligen. En god vän helt klart! Men jag vill veta vad du får in om det hela. Får känslan av att han vill mera....
Tacksam för svar!
Kram <3<3<3
Hej känner lite spel ja... Och känner det från bägge håll tyvärr så ta det varsamt som att de testar vem du är mest intresserad av på nåt sätt kram
Tack för svar! <3
Kan du utveckla?
Tack!
Kram<3
Hej igen vännen!
Det har nu blivit bestämt att jag ska åka ner och träffa han, mannen med de vackra ögonen, hans vän nu i januari. Kommer jag att träffa honom? Vad kommer hända?
Och kan jag lita på hans vän? Han känns väldigt ärlig. Ser han mig mera än som vän? Får den känslan. Dick vet han att jag bara ser honom som en väldigt bra vän.
Tacksam för svar!
<3<3<3
Hej jag kan inte svara just nu får återkomma kram
Hej jag kan inte svara just nu får återkomma kram
Hej fredsduvan! <3
Du sa du skulle återkomma till mig.
Kram
hej vännen känner mig väldigt osäker på hela det här du får åka ner och skriva till mig när du är där så kanske jag får bättre känsla för vad som händer kram
Hej vännen!
Jag hoppas allt är bra med dig!
Jag kan inte sluta tänka på honom....
Det är nu bestämt att jag ska åka ner dit i januari.
Och jag skrev till honom att jag kommer vara i stan då och frågade om han ville ses över en kaffe. Frågade också om han skulle stanna hos sin familj till sommaren eller om han kommer vara i stan. Fick till svar: Ja visst kommer vara där sedan få vi se.
Svarade han ja till att träffas eller ja till att han ville ses?
Det kändes lite som om han ville skriva mera...
Kommer jag att träffa honom om fem veckor?
Kramar <3
Hej vännen!
Jag hoppas allt är bra med dig!
Jag kan inte sluta tänka på honom....
Det är nu bestämt att jag ska åka ner dit i januari.
Och jag skrev till honom att jag kommer vara i stan då och frågade om han ville ses över en kaffe. Frågade också om han skulle stanna hos sin familj till sommaren eller om han kommer vara i stan. Fick till svar: Ja visst kommer vara där sedan få vi se.
Svarade han ja till att träffas eller ja till att han ville ses?
Det kändes lite som om han ville skriva mera...
Kommer jag att träffa honom om fem veckor?
Kramar <3
Tror ni kommer ses
fråga om en träff en dag på ett ställe och klockslag han behöver inte svara säg bara att du ser om han kommer dit sen går du dit och väntar <3
gå med någon fast säg inte det och om det flyter på kan den andra diskret gå ju