• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • maddelin

Hej igen!

Jag har fått erbjudande om att komma på visning på en lgh i just det område jag vill bo i. Barnen får närmare till skolan å så.

Ser du om jag får den? :)

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-19 09:58:10 följande:
    Ja <3
    Kan du se om det har blivit något denna månaden? Ifall det blir ett pluss denna helgen??
    maddelin skrev 2015-03-19 15:34:58 följande:

Hej igen!

Jag har fått erbjudande om att komma på visning på en lgh i just det område jag vill bo i. Barnen får närmare till skolan å så.

Ser du om jag får den? :)

Känns som ja ;) lycka till
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-03-19 16:37:29 följande:

Kan du se om det har blivit något denna månaden? Ifall det blir ett pluss denna helgen??

Denna gången eller 2 gånger till sen sitter nog bebisfröet där :)
  • Anonym (<3)

Skulle återkomma med svar!

Fick världens mensvärk idag trodde jag skulle kräkas av smärta.. Men det kom bara lite inte som vanligt.. Tror du fortfarande det kan vara nått eller bättre lycka nästa gång?:(

• Manik

Har i veckan gjort ett fostervattensprov. Vad känner du kring detta? Är lite orolig över vad svaret ska visa.. <3

• Erfdgt

Haha oj, så många frågor jag skulle kunna ställa här..

Det jag kanske i första hand är nyfiken på är min och barnens hälsa. Jag har mått dåligt länge, kommer det bli bättre? Ena barnet har ett medfött hjärtfel, kommer hon få må bra? Yngre barnet, där undrar jag bara generellt om hon mår bra?

Jag undrar också över vår ekonomi, kommer den att ta sig? Vår boendesituation, kommer den förbättras?

Ja, som sagt.. har nog tusen frågor :P

Manik skrev 2015-03-20 09:43:23 följande:

Har i veckan gjort ett fostervattensprov. Vad känner du kring detta? Är lite orolig över vad svaret ska visa.. <3

Känns inte negativt som jag känner nu <3
    Erfdgt skrev 2015-03-20 09:53:37 följande:

Haha oj, så många frågor jag skulle kunna ställa här..

Det jag kanske i första hand är nyfiken på är min och barnens hälsa. Jag har mått dåligt länge, kommer det bli bättre? Ena barnet har ett medfött hjärtfel, kommer hon få må bra? Yngre barnet, där undrar jag bara generellt om hon mår bra?

Jag undrar också över vår ekonomi, kommer den att ta sig? Vår boendesituation, kommer den förbättras?

Ja, som sagt.. har nog tusen frågor :P

Hej :) känner en matthet hos dig som att hur mycket du än vilar så har du svårt att bli pigg har du kollat upp B och Dvitamin järn brist? Känner anfåddhet

Yngre barnet är ett yrväder :) hon liknar dig som barn

Känner namnet Elin? Nån du känner?

Även emelie och eva...

Känner en lägenhet närmare någon släkting

Ni är lite så att hellre kärleken än pengar :)<3
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-20 10:10:19 följande:
    Känns inte negativt som jag känner nu <3
    Tack, så skönt att höra! :) Jag hade en fantastisk farmor när jag var liten. Jag undrar om hon hade ont när hon dog och hur hon har det nu. Saknar henne fortfarande. <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd