• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    maddelin skrev 2015-03-18 09:31:53 följande:

Min son... Kommer han få förståelse över sin situation och ta saker på allvar?

Finns ett barn inblandat
  • maddelin

Han har svår diabetes och det har tagit mkt på honom. (10år är han)

Men verkar inte som han tar det på allvar. Haft de i 7 år.

Kommer han att acceptera det här o kommer det gå bättre för honom i skolan då?

• högabergochdjupahav
    högabergochdjupahav skrev 2015-03-18 09:31:10 följande:

Hej! =)
    Rolig tråd, du verkar ha prickat många rätt.
    Jag undrar vad du känner för min framtid, framför allt jobb, kommer jag få högre lön? Min kärlek, vad kommer att hända? Samt var jag borde bo, i stan eller på landet? Som du märker svajar de flesta områden i livet just nu.. =) Tack!

Tack snälla för ditt svar! =) =)
    Jag kanske citerar lite märkligt, men det är första ggn jag skriver här så jag vet inte riktigt hur jag skall göra.. he he
    Du hjälpte mig faktiskt riktigt mycket nu! Dels med dina positiva ord om min personlighet, tack!! Det kändes skönt! Men också att du faktiskt helt prickade in mina tidigare tankar och vad jag behöver. Du är grym! Får jag fråga en sista fråga om min man? Skall jag kämpa för honom? Är det vi mot världen?
    högabergochdjupahav skrev 2015-03-18 09:49:18 följande:

Tack snälla för ditt svar! =) =)

Jag kanske citerar lite märkligt, men det är första ggn jag skriver här så jag vet inte riktigt hur jag skall göra.. he he

Du hjälpte mig faktiskt riktigt mycket nu! Dels med dina positiva ord om min personlighet, tack!! Det kändes skönt! Men också att du faktiskt helt prickade in mina tidigare tankar och vad jag behöver. Du är grym! Får jag fråga en sista fråga om min man? Skall jag kämpa för honom? Är det vi mot världen?

Ja kämpa :) <3
    maddelin skrev 2015-03-18 09:44:01 följande:

Ok fick in även npf någon i familjen som har det?

Verkar som din son skulle behöva träffa ytterligare barn dom har diabetes och läkare som kan förklara detta någon utomstående han är väldigt envis...
    högabergochdjupahav skrev 2015-03-18 09:54:23 följande:

Tack! Ha en fin dag! <3

Tack detsamma ;)
    maddelin skrev 2015-03-18 09:44:01 följande:

Det att jag kände barn kan vara ett annat barn med npf i släkten eller familjen
  • Anonym (anonymusarna)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-18 08:07:20 följande:

Känner alex eller alexander en pigg glad kille ibland svårt att koncentrera sig

Ser kulor kan gilla att spela kulor eller så är det nåt annat jag får in...

Känner elias eller Erik

Erik känns som att du gillar det namnet kan finnas släktingar som hetat så

Snäll lugn gillar mormor/ farmor...

Känns som du vunnit på nåt lotteri någon gång

Alex/Alexander heter mitt brorsbarn om de är han du känner eller min yngsta son August du känner

Däremot min äldsta son som heter Eric har svårt med koncentrationen (har diagnos add)

Kulor vet jag inget om

Jag älskar min farmor!

Jag är med i ett lotteri, men har bara vunnit småvinster än så längen. Får hoppas på storvinst snart! hihi

De va mycket som stämde ändå! Spännande
  • Anonym (3 barn)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-18 09:23:00 följande:

H*n är lite ovanlig men väldigt intelligent

Lite forcerad ibland svårt att vänta på saker förutom det h*n är intresserad av ser nån skada eller nåt på ett ben på nån av barnen?

Ja lite ovanlig, känner du om det är inom normalspannet eller möjligen nått inom npf?

Finns ett dåligt ben, på ett av de andra barnen. Som vi precis i dagarna börjat få hjälp med så det har varit väldigt aktuellt sista tiden omän det är ngt som funnits länge
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd