• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (vad göra)

Jag och min man har ett problem vi inte kan lösa. Kommer vi att klara det? Skall jag ge upp eller bara fortsätta? Känner mig villrådig.

Anonym (vad göra) skrev 2015-03-16 14:10:58 följande:

Jag och min man har ett problem vi inte kan lösa. Kommer vi att klara det? Skall jag ge upp eller bara fortsätta? Känner mig villrådig.

Tycker du ska bryta dig loss om ni verkligen inte kan komma förbi det prova gå i samtal tillsammans går inte det så är det bättre du går

Kram
  • Manik

Upplevde något märkligt igår när jag stod i köket och lagade mat, plötsligt känner jag något obehagligt på ryggen som om någon stod bakom mig och höll på min rygg. Vad var det jag kände?

• San_Kar
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-16 13:50:43 följande:

Ja nån turkos :)

Du brukar inte ha i håret heller?

Nä inte i håret heller:/

Känner du något om min sambo, kommer det vara vi resten av livet? Kommer vi flytta i så fall?
  • Anonym (tress)

Hej.

Jag och mitt ex har träffats igen efter ett års uppehåll. Jag gjorde slut men längtade efter honom så vi tog upp kontakten. Har hela relationen känt att han tar mig för givet och att jag är lite mer förälskad än vad han är. Detta har jag tagit upp mycket med han vilket lett till en del bråk vilket varit påfrestande på relationen.

Började känna detta igen nu när vi setts igen och tog upp detta. Han har nu backat och menar att han inte längre vet vad han känner till följd av att jag aldrig verkar nöjd. Han säger att hjärtat står i konflikt med hjärnan och vill ta det lugnt för att känna efter om han vill satsa på oss eller inte.

Jag känner mig frustrerad nu då det liksom blir som en liten bekräftelse på mina aningar. Vet varken in eller ut. Känner du in något angående denna situation?

Kram

Manik skrev 2015-03-16 14:13:52 följande:

Upplevde något märkligt igår när jag stod i köket och lagade mat, plötsligt känner jag något obehagligt på ryggen som om någon stod bakom mig och höll på min rygg. Vad var det jag kände?

tror det var varsel att något bra eller dåligt kan hända
  • ssa123
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-16 14:07:54 följande:

Ja ibland kan man bränna ut sig av oro och tankar och även bränna ut varann <3

Kan du se om min oro är befogad eller om jag kan släppa den och istället lägga mer energi på förhållandet till sambon?
    San_Kar skrev 2015-03-16 14:14:54 följande:
    Nä inte i håret heller:/

Känner du något om min sambo, kommer det vara vi resten av livet? Kommer vi flytta i så fall?
    känns som din sambo har brunt hår och normallång 
    ibland verkar du osäker på om du vill så svårt att känna du verkar pendla 
    men det känns stabilt men ibland känns du uttråkad 
    men om du vill sätta bo så är han stabil och ni är rätt lugna bägge två <3
    ssa123 skrev 2015-03-16 14:37:13 följande:
    Kan du se om min oro är befogad eller om jag kan släppa den och istället lägga mer energi på förhållandet till sambon?
    känns inte som du behöver oroa dig för tror han är så pass ärlig så han skulle sagt om det var nåt fuffens
    Anonym (tress) skrev 2015-03-16 14:28:01 följande:

Hej.

Jag och mitt ex har träffats igen efter ett års uppehåll. Jag gjorde slut men längtade efter honom så vi tog upp kontakten. Har hela relationen känt att han tar mig för givet och att jag är lite mer förälskad än vad han är. Detta har jag tagit upp mycket med han vilket lett till en del bråk vilket varit påfrestande på relationen.

Började känna detta igen nu när vi setts igen och tog upp detta. Han har nu backat och menar att han inte längre vet vad han känner till följd av att jag aldrig verkar nöjd. Han säger att hjärtat står i konflikt med hjärnan och vill ta det lugnt för att känna efter om han vill satsa på oss eller inte.

Jag känner mig frustrerad nu då det liksom blir som en liten bekräftelse på mina aningar. Vet varken in eller ut. Känner du in något angående denna situation?

Kram

tror det tyvärr kommer rinna ut i sanden att ni ses då & då men tror inte att det blir något fast 
    känns som han bor längre från dig? eller ska han flytta?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd