Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-25 07:52:09 följande:

Det kan nog stämma......hur mår mamman till flickan?

Tror hon mår sådär...
    Anonym (EIMB) skrev 2015-05-25 07:56:17 följande:

Hej,

Är allmänt nyfiken, kan du se något som kommer att hända i mitt liv inom det närmsta? :)

Jag har ljusbrunt hår (färgat blond) och melerade (grön-blå) ögon.

Att du kommer börja träna något känner in namnet jenny nån du känner? Känner ny frisyr får in nåt smycke ...

känner av nåt med foten?
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-25 08:18:53 följande:

Har fått den känslan själv....Kan du känna in om hon dricker mycket?

Nja tror inte det är så farligt nån gång kanske för att döva
    Anonym (Pussgurka) skrev 2015-05-25 08:36:23 följande:

Kan du känna av ifall om mannen får en fast tjänst på hans nuvarande arbetsplats?

Känner du av några syskon inom en snar framtid? Antal? Kön? <3

Det känns så

Ja syskon inom ett år känner pojke

Får in namnen håkan och stefan?
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-25 08:39:35 följande:

Vad känner du in om min lilla 1 åriga son som vuxen?

Frågar för jag fått något sagt om honom och undrar om du känner in /ser samma sak:)

Känns som han kommer böi en offentlig person kanske skådespelare el stå på scen
    ourdreamsaboutababy skrev 2015-05-25 10:26:23 följande:

Puffar min fråga

Ni kommer stöta ihop och bestämma nån träff känner i sommar/ höst

Återkommer <3

Anonym (mamma1) skrev 2015-05-25 18:08:11 följande:

Ännu ett problem:

Det är nu andra gången som sonen och jag drabbas av något slags mikroskopiskt fiber/damm. Vi fick in det i huset i slutet av sommaren för 2 år sedan. Efter flera månaders arbete med bortsortering av drabbade textilier och kläder samt städning så var det bra igen. 

Sonen har nu fått det i sina nytvättade kläder samt i luften sitt rum. Sedan har det spridit sig i övriga delar av huset så att det även kittlas i och kring näsan och i ögonen på mig. Får man det i kläderna via samtvätt med drabbat plagg tex så kryper och kliar det även på huden. Men jag har inte lagt till något gammalt "drabbat" plagg i hans tvätt. Så det är skumt.

Kan du se vad det är och var det kommer ifrån?

Hur har det kommit in i vårt hus? 

Verkar ju var nån allegi och jag vet att det jag tänker på är mjälleksem el typ stafilokocker man normalt har i huden men som man kan bli överkänslig av i perioder

Detta behandlar du med Fucidinsalva. Kan det vara så att du är bärare av stafylokocker i näsan. Detta är inte så ovanligt. Har man odlat på förekomst av stafylokocker i näsan? Detta borde annars göras. Du behandlar bara infektionen i pannan och förekomst av stafylokocker i näsan skulle kunna förklara varför infektionen i pannan och snuvan kommer tillbaka med jämna mellanrum. Det kan alltså finnas en reservoar av stafylokocker i näsan. Ta kontakt med din vårdcentral och be att man kollar om du är stafylokockbärare i näsan genom att odla därifrån och i så fall behandla detta. Försök också med någon mjukgörande salva för näsan men om ni vet att det är dammet med säkerhet så verkar det ju komma från nån ventilation... testa våttorka allt kram
    Anonym (Frusaarela) skrev 2015-05-25 18:11:47 följande:

Hejsan! Vad spännande tråd! Jag skulle vilja fråga dig en riktigt go get fråga - vet du om jag är gravid eller ej? För tidigt för att testa.

<3

Tvivlar men känner i juli augusti
    Anonym (Hopp) skrev 2015-05-25 15:04:23 följande:

Vad kommer provresultatet att bli om 4 veckor?

Anonym (Hopp) skrev 2015-05-25 15får in både positivt och negativt hmm:04:23 följande:

Vad kommer provresultatet att bli om 4 veckor?

får in både positivt och negativt hmm:
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd