• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Manik skrev 2015-03-13 19:33:20 följande:

Ännu en fråga så här på kvällskvisten ;) Kan du se när barnet jag väntar kommer att födas? Något mer om "henne", har nämligen fått för mig att det är en liten tjej ;)

Juli augusti gissar jag
    Anonym (tjej89) skrev 2015-03-13 19:59:25 följande:

Känner du något kring mitt och mitt sambos förhållande? Hur känns det inför framtiden?

Tror det kommer gå bra fast ibland bråkar ni men det gör ju alla ;)

[quote=75007905][quote-nick]Anonym (tjejen81) skrev 2015-03-14 13:36:20 följande:[/quote-nick]Kommer jag att bli gravid denna månaden? :)[/quoteKänner 1-3 försök :)

• Kasperina

Vi fick en vår/höstverall av en granne i höstas och jag har letat igenom hela huset efter den. Kan du se var den är?

• Sestrid

Funderar på om jag någonsin kommer att blir sambo? När i tiden? I vilken stad- min eller hans?

• Sestrid

Funderar på om jag någonsin kommer att blir sambo? När i tiden? I vilken stad- min eller hans?

• Minna76

Det gick bra på träffen! :)

Men jag märkte i och med den hur mycket jag ännu älskar och saknar mitt ex. Tar det lång tid innan jag kommer över honom? Som det känns nu finns det ingen man som kan fånga mitt intresse då mina känslor är hos någon annan.....

Det känns så ledsamt att jag är fast i honom...

• frida1991

Hej! Jag och min sambo tänkte börja försöka nu i början av april att bli gravida, kommer vi lyckas? Min mamma är väldigt fertil så känns som jag har lätt att bli gravid. Kommer det bli en tjej? Känner du något annat med mig eller min sambo? Trevlig kväll!

• Anonym (Siph)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 16:29:04 följande:
    Tack <3 ja då är det ditt mellannamn ;)

Känner en pojke och tror ditt första också är pojke men ska erkänna att kön på barn är inte min starka sida ;)
    Hehe man kan inte vara bra på allt. Men helt rätt att min första är en pojke. Jag och hans pappa har separerat, kan du se något hur han har det när han är hos sin pappa?
    Det andra barnet, tror du det blir snart? 
    Kram!
    Kasperina skrev 2015-03-14 19:03:34 följande:

Vi fick en vår/höstverall av en granne i höstas och jag har letat igenom hela huset efter den. Kan du se var den är?

Känns som upp på en hylla i nån garderob eller nån klädkammare nåt skåp du inte är i så ofta
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd