jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Har du någon möjlighet att se när det kommer att hända något hehe? Har aldrig pratat med någon av dem, så när kommer första steget att ske? :) <3
Har du någon möjlighet att se när det kommer att hända något hehe? Har aldrig pratat med någon av dem, så när kommer första steget att ske? :) <3
Hej och tack snälla för svar! Menar du OM tre månader eller INOM tre månader? Så spännande! :)
Jag har några "större" frågor.
Känner du kontakt med "alltet"? Hur ser det ut för dig?
Hur mycket är förutbestämt? Hur mycket kan vi som individer påverka av våra egna öden?
Är livet som en pjäs, med ett redan skrivet manus?
Det vågar jag inte riktigt! Jag brukar se honom i skolan (jag går i gymnasiet, 18 år) och han brukar se mig. Kommer det att bidra till något?
Jag får nästan ständigt deja vu känslor, säger det något om mig som person?
Kan man utveckla det på något sätt?
Så du menar att alla inte har förmågan att känna sådana känslor? Var det så det var för dig också, och så har du utvecklat den och kan nu säga sådana här saker som folk undrar över? :)
Himla fånig fråga men kommer jag att få sitta ensam ikväll nu när mina middagsgäster var tvungna att ställa in i sista minuten?
Tack <3 ja det har varit oerhört tufft det senaste året. Ser du något specifikt som kommer hända närmsta tiden?
Det här lågfrekventa ljudet som jag störs av inne hos mig kommer ju sannolikt från något av de andra husen. Fläkt, värmepump eller något. (Just i denna stund är det avstängt, men går säkert på snart igen.)
Kan du se vilken färg huset har där ljudkällan finns?
Är det mer än en ljudkälla som orsakar ljudet?