Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Undrande änglamor) skrev 2015-05-22 11:43:36 följande:

Förlorade min son i somras o saknar honom så. Är gravid nu igen. Varje gång jag tänker på min son sparkar detta barn i magen. Kan det vara samma själ som återföds? Vad blir det för kön? Kommer det gå bra denna gång?

Det kan det vara :) <3 min minsta son är lik min morfar både utseende och sätt :)

Det kan vara en flicka
    ourdreamsaboutababy skrev 2015-05-22 11:44:55 följande:

blev något fel i förra..

Vill jag fortsätta kämpa eller är jag bara rädd för att gå?

otroligt läskigt. Har nyligen börjat jobba och där finns en man med bokstaven C i namnet. och har är väldigt lång. 

Tycker han ser bra ut och verkar ha en skön personlighet (av de lilla jag sett)

om jag lämnar.. kommer min framtida man vara yngre eller äldre och accepterar han att jag har barn? Har han barn själv?

Ganska jämngammal
    Anonym (Ss) skrev 2015-05-22 14:00:12 följande:

Efter sommaren börjar jag på den sista terminen av min utbildning, terminen innebär examensarbete och en hel del praktik men också en sluttenta och examinationer.

1. Hittills i utbildningen har det gått bra för mig, kan du se hur sista terminen går?

2. Kan du känna om jag kommer att få slutpraktik på medicinavdelningen jag önskar?

:)

Ja på bägge
    Cissi2801 skrev 2015-05-22 14:04:17 följande:

Hej!

Jag vill inte verka tjatig... Men kan du se något som händer i min mage? Ifall det är en potentiell graviditet???

Känns så annars är det nära
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-05-22 16:36:59 följande:

Jaha? När kommer bebisen och vad är det för kön på den? :)

;)

Hej svarar imorgon eller måndag håller helg med familjen nu kramar till er

Anonym (Nyfiken) skrev 2015-05-22 21:01:07 följande:

Berätta gärna mer ;)

Känns som pojke
    Nummer tre skrev 2015-05-22 16:17:55 följande:

Hej igen

Kan du känna in något kring den närmsta tiden vad det gäller mig och min familj?

Ha en skön helg!

Hej :) känns som ni ser ljuset i tunneln nu det har varit en jobbig period men nu känns det som det vänder framöver kram
    ourdreamsaboutababy skrev 2015-05-22 17:03:48 följande:

När du ser någon annnan är de npt du känner inom mig eller dyker de bara upp en okänd man för dig?

Lite ny det ploppar upp bilder hos mig ja det kommer han han är barnkär

fiken hur du känner de

Kommer han acceptera min dotter?

laurela skrev 2015-05-22 22:37:27 följande:

Hej,

Testar det här också, är så nyfiken!

Har varit med om mycket sista åren, kommer jag och min familj få lite medvind nån gång? Vad ska hända?

Har min man varit otrogen mot mig?

Tacksam

Kram

Hej ja jag känner att det varit jobbigt och också jobbigt att inte kunna lita på sin partner det förstör ju så mycket och jan är ganska flörtig fast kan inte känna att han gått hela vägen med otrohet men jag förstår dig tror du hade mått bättre utan honom det känns dom du redan är på väg därifrån i tankarna du har en fin familj och är värd glädje jag känner av att du är ledsen kram
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd