jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
ok, tack för att du försökte iallafall.
ok, tack för att du försökte iallafall.
Tack för svaren! dom låter vettiga.... inte riktigt vad jag ville höra, men ligger helt klart en poäng i dom.
Men fråga ett där, min fråga är hur jag skulle lösa situationen med min sambos kollega. kommer jag palla att han umgås med henne utan att göra nåt som jag kommer ångra?
mina barn har djur hos sin pappa men inte hos mig. har talat om att skaffa men inte före nytt boende.
Kan du hjälpa mig med en sista grej? jag har tappat bort ett litet skrin jag fick av min mormor innan hon gick bort, kan du se var det har hamnat?
Ok?? Hmmm fattar inte något mer? :)
Får jag behålla min nästa graviditet ?!
Om blir det 1 eller 2 i magen?!
Ska starta företag med min hobby kommer jag lyckas?! Vad är det jag har som hobby?!
Hur kommer min jobbsituation se ut om tre månader?
Ts du hoppade över mina frågor så jag försöker igen :)
1. Kommer jag trivas i min framtida yrkesroll (som jag utbildar mig till just nu)?2. Kommer han att fria? När isåfall? 3. Hur många barn kommer jag att få?4. Kommer jag att bli ensamstående i framtiden?5. Hur kommer mitt liv se ut ekonomiskt sätt?
Tror 1, får jag behålla den ?! Så trött på missfall ????
Nej ingen hälsogrej ..
Kommer jag få barn i framtiden? Kommer jag börja plugga och i så fall vilken inriktning? ????
vvll mitt barn para ihop sina föräldrar ighen? Kommer jag & M bli ttiillsammans iigen?
Kan du se om det bbörja ljusna för mig med allt?
Ka du berätta om min framtid? Har jag någon blockerig? kommer jag någonsin våga öppna mig för en man och ge 100%.?
kommer jag få ett seriös förhållande