Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

sotoo skrev 2015-05-19 07:40:44 följande:

Kul att du testade...säger väl kanske inte så mycket. Vet ju att mamma gillade viss musik...du ser inget mer?

Jag får återkomma igen
    Anonym (Anonym2) skrev 2015-05-18 20:35:22 följande:

Har varit singel ett bra tag nu och trivs rätt så bra med det. Är ändå nyfiken, ser du någon ny kärlek för mig inom det närmsta? Hur/var träffar jag honom?

Hej får in en lång kille mellanblond kan ha bokstaven H i sitt namn

Ser honom spela tennis el squash

Känns i sommar
    sotoo skrev 2015-05-19 07:40:44 följande:

Kul att du testade...säger väl kanske inte så mycket. Vet ju att mamma gillade viss musik...du ser inget mer?

Får in nån Mikael och att någon skämtar mycket och kittlas får in stt du känt nån smekning på ryggen av bror el mamma men som sagt detta är nytt för mig ibland känner jag mkt ibland inte
    ssa123 skrev 2015-05-19 12:19:34 följande:

Jag har en bekant som jag känt i många år ytligt. Nu föll det sig så att vi fått bebis samtidigt och därför umgåtts frekvent under ca ett år. Hon har ett ganska avvaktande och för mig underligt beteende och ofta undrar jag om hon öht vil umgås??

Kan du känna något runt detta?

Vad tycker hon om mig eg??

Får in lite social fobi och ångest kanske en förlossningsdepression som hon skäms att berätta om och försöker hålla upp en fasad
    Anonym (EIMB) skrev 2015-05-19 12:36:55 följande:

Oj vad spännande! Jag återkommer efter sommaren ang den frågan så får vi se om det stämmer ;)

:) <3
    Anonym (Laijsa) skrev 2015-05-19 12:42:37 följande:

Hej!

Jag undrar om du kan se när min förlossning kommer att starta?

Och hur kommer det äldre barnet reagera när syskonet väl har kommit?

Tacksam för svar

Hej tror den kommer starta ganska precis på bf dagen känns som det kommer gå bra för syskonet låt h*n hjälpa till mycket med bebisen

[quote=75320381][quote-nick]Anonym (Laijsa) skrev 2015-05-19 13:27:44 följande:[/quotenick]

Tack för snabbt svar! Men jag måste bara fråga, Bf enligt sista mens eller bf enligt UL? :)

[/quote]

UL

suspect2011 skrev 2015-05-19 14:42:02 följande:

Hur ser det ut för mig med jobb? Håller på att söker nytt...ser du nån ljusning?

Undrar också över kärleken :) vad kommer att hända känns som att allt står still...kram

Hej börja med jobb :) ser jobb i augusti september

Kärleken kommer när du landat i det <3
    Anonym (Humlan) skrev 2015-05-20 09:44:48 följande:

Hej igen!

Egentligen har jag sjutuSen frågor men jag börjar med två:)

Det ena är om du kan se om jag borde släppa det här med tjejen jag skrev om tidigare, eller om du kan se ifall det kanske finanser intresse iaf:)

Det andra är om du kan se hur det går m min ansökan till jobbet..skickade in den för sent men, kommer dom ens titta på den?

Tack :)

Hej :) känner att det kommer bli någon annan kärlek och ett annat jobb hösten set bra och spännande :)<3
    Anonym (Humlan) skrev 2015-05-20 10:00:16 följande:

Låter ju fantastiskt! Vad ser du om kärleken då? :) (ja, man blir ju nyfiken)

Ser nån på bokstaven j
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd