jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Kul att du testade...säger väl kanske inte så mycket. Vet ju att mamma gillade viss musik...du ser inget mer?
Kul att du testade...säger väl kanske inte så mycket. Vet ju att mamma gillade viss musik...du ser inget mer?
Har varit singel ett bra tag nu och trivs rätt så bra med det. Är ändå nyfiken, ser du någon ny kärlek för mig inom det närmsta? Hur/var träffar jag honom?
Jag har en bekant som jag känt i många år ytligt. Nu föll det sig så att vi fått bebis samtidigt och därför umgåtts frekvent under ca ett år. Hon har ett ganska avvaktande och för mig underligt beteende och ofta undrar jag om hon öht vil umgås??
Kan du känna något runt detta?
Vad tycker hon om mig eg??
Oj vad spännande! Jag återkommer efter sommaren ang den frågan så får vi se om det stämmer ;)
Hej!
Jag undrar om du kan se när min förlossning kommer att starta?
Och hur kommer det äldre barnet reagera när syskonet väl har kommit?
Tacksam för svar
[quote=75320381][quote-nick]Anonym (Laijsa) skrev 2015-05-19 13:27:44 följande:[/quotenick]
Tack för snabbt svar! Men jag måste bara fråga, Bf enligt sista mens eller bf enligt UL? :)
[/quote]
UL
Hur ser det ut för mig med jobb? Håller på att söker nytt...ser du nån ljusning?
Undrar också över kärleken :) vad kommer att hända känns som att allt står still...kram
Hej igen!
Egentligen har jag sjutuSen frågor men jag börjar med två:)
Det ena är om du kan se om jag borde släppa det här med tjejen jag skrev om tidigare, eller om du kan se ifall det kanske finanser intresse iaf:)
Det andra är om du kan se hur det går m min ansökan till jobbet..skickade in den för sent men, kommer dom ens titta på den?
Tack :)
Låter ju fantastiskt! Vad ser du om kärleken då? :) (ja, man blir ju nyfiken)