jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Det andra du har svarat på, att det kommer att ordna sig för mig och barnen verkar Doc stämma . Har fått ett positivt besked .
Återkommer
Återkommer
Det är mycket funderingar kring jobb för min del...och det känns som om jag snart är redo att förflytta mig men inom samma bransch, kan du känna av vad jag arbetar med? ( hihi) Vad borde jag tänka på och ha som prioritet om jag byter arbete? Har fått lite förfrågningar om nytt arbete och vet inte vad som är tryggast och bäst för mig och min dotter i längden...Tänker avstånd till arbetet , ekonomiskt lyft,fler semesterdagar, trivsel, tryggheten för mitt barn.. Kram<3
Kan du känna av var min partners 8-åriga son kommer att bo på heltid framöver, hos mamman eller pappan?
Är det någon som kommer ställa sig negativt kring en eventuell graviditet? Känner du fortfarande 2 barn ?
Känner du om min pappa lever?
Kan du se något om min Brukare? Hur kommer det att bli för henne i framtiden?
Jag har drömt vid ett flertal tillfällen att något händer med min relativt nyinköpta bil, att den blir stulen oftast, är det något jag behöver vara orolig för?
Kommer jag att byta jobb? Blir barnen friska från sina sjukdomar? Tacksam för svar