Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Minna76 skrev 2015-05-06 15:55:59 följande:

Hur känner mitt ex inför att vi avslutat vår relation? Saknar han mig? Vill han tillbaka till mig eller vill han gå vidare med en annan? Lyckas det eller ångrar han sig då och om det inte fungerar mellan dem?

Tror han vill vara fri just nu <3
    Anonym (Mammi) skrev 2015-05-06 20:33:06 följande:

Jag har just nu en ställföreträdande chef och snart får vi en ny chef...varför klickar det inte mellan mig och den ställföreträdande chefen? Känns inte som om hon gillar mig...känner negativa vibbar...jag är i vanliga fall väldigt social och har mycket lätt för att få nya vänner och är omtyckt av många..känns olustigt. Kram<3

Kan känna sig hotad av dig då du är omtyckt och social el så vil h*n visa var skåpet ska stå genom att spela lite kylig i början för att verka auktoritär chefsaktig tror det kommer släppa sen var snäll och glad men visa inte för mkt entusiasm kring h*n för att markera att du förstått hierarkin typ... suck vissa chefer. ..
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-06 14:02:59 följande:

Haft ett par bilar utanför min bostad här idag, kan du känna in om det var civilpolisen? Och om, varför ?

Känner inte civilpoliser kanske socialtjänsten el nåt helt annat
    Anonym (Maja) skrev 2015-05-06 21:13:14 följande:

Hej!

Har frågat om min dotters far förut här, och du svarade då att han inte vet vilket ben han ska stå på och att det påverkar dottern. Nu har han gjort något dumt-igen och jag vet inte alls hur jag ska bemöta det. Känner du något?

Sen undrar jag om du ser något ang dottern och dagis? Positivt eller negativt. Kan jag göra saker annorlunda i mitt föräldraskap?

Tack o kram!!!!

Hej jag tror att du denna gången bara ska låta det vara men förklara att du och dottern blir besvikna

Ser att din dotter vill leka själv ibland och det behöver inte betyda att hon mår dåligt du kanske var likadan? ;) men bra också att lära henne att säga ifrån till andra så hon inte dras in i något hon inte vill

Kram
    Minna76 skrev 2015-05-07 08:46:48 följande:

Tror du det blir vi igen eller är det definitiv slut?

Kan bli så längre fram
    Anonym (3 barn) skrev 2015-05-07 09:42:06 följande:

Hej!

Kan du se hur det kommer gå för min minsting att börja förskola till hösten? Fixar hon det och trivs? Gör det henne gott eller skulle hon behöva vara hemma?

Ja hon kommer klara det galant och efter 2 veckor är hon inne i det <3
    Anonym (mysan) skrev 2015-05-07 10:25:54 följande:

Hej igen. Ska iväg på massa saker idag.. Du kännde ju att min förlossning ska starta.... Känns de så fortfarande el kan ja åka iväg och känna mig lugn? ????

Är osäker <3
    Astarte skrev 2015-05-07 17:51:20 följande:

Var med om en spooky sak igår och testar att fråga. Vem var det som gick förbi i hallen igår morse och fick min jacka att gunga på galgen?!

Känner in nån man med svart skinnjacka... nån du känt tidigare kan ha haft motorcykel...
    Anonym (mysan) skrev 2015-05-07 19:14:19 följande:

E lugnt jag klarade dagen.. Har gett upp hoppet om att han ska titta ut nästan :)

<3
    Anonym (embs) skrev 2015-05-07 19:57:38 följande:

Ser du om jag kommer få någon/några biologiska barn?

Känner ett
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd