jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Duktig du är! Jag har en syster och en bror och min syster är mycket konstnärlig! :)
Duktig du är! Jag har en syster och en bror och min syster är mycket konstnärlig! :)
Hej igen!
Du skrev att jag inte skulle få det jobbet jag var på anställningsintervju, eller du tyckte att det verkade vara ett annat jobb, samma dag blev jag erbjuden det jobbet men har inte skrivit på papprena än, tänkte höra lite vad du känner in nu...är det DET jobbet jag kommer att ha i höst? Jag har inte kunnat släppa det du skrev...
Sen undrar jag om du ser något om sommaren/semester? Vda kommer vi att hitta på tror du?
Hej :)
Vad känner du om huset jag tänker på? Kommer vi gilla det eller blir det ett annat hus för oss?
Hur mår egentligen pojkens mamma?
Hej!
Kan du se varför jag är så trött?
Har hon något stöd av sin nya man?
Kan du se när vi kommer hitta ett nytt hus?
Fick inget svar på detta! Grubblar en del på vad det kan vara för jobb...det har ju visat sig att det mesta du skriver stämmer...
var pojken inblandad med polisen under valborgshelgen? tagit droger?
Ok. Vet att han röker på, han har sagt det själv.
Ang. helgen så nekar han, men känner att något inte stämmer i den historien.
Idag har det, igen, vart problem i skolan med rektorn ringades......som vuxen i hans tillvaro önskar jag att det fanns något att göra. Ibland pratar jag med honom om problemen, men mer än så kan jag och får jag inte göra. Är ju inte hans förälder. Tror och hoppas ändå att han känner att det går att prata med mig. Han är ju egentligen en schysst kille, men med bristande självkänsla och självförtroende.